Transmisja na żywo dostępna na LinkedIn

Dodane:

Jędrzej Dzierżyński Jędrzej Dzierżyński

Transmisja na żywo dostępna na LinkedIn

Udostępnij:

LinkedIn wprowadza nową funkcję, która sprzyja rozwijaniu się biznesowych kontaktów. Użytkownicy mogą już cieszyć się transmisjami na żywo.

Nieodłączną częścią mediów społecznościowych są transmisje na żywo. Przekaz, który niedawno był tylko możliwy dla telewizji, cieszy się ogromną popularnością i prawie każdy duży serwis społecznościowy posiada ową możliwość. Do tego grona dołączył LinkedIn. 

LinkedIn to portal społecznościowy, który jest nazywany “Facebookiem dla profesjonalistów”, wprowadzając nowe rozwiązanie uatrakcyjni przekazywane informacje przez użytkowników i komunikację z obserwującymi. Dzięki transmisjom udostępnimy treści, które pozytywnie powinny wpłynąć na wizerunek nas samych i naszej firmy, pokazując np. wykłady, prezentacje, mając natychmiastową reakcję oglądających. 

Kto może skorzystać? 

Z funkcji może skorzystać każdy użytkownik LinkedIn oraz właściciele stron firmowych. Do nadawania na żywo, potrzebujemy tylko kamery i mikrofonu. Portal udostępnił poradnik w wersji wideo i PDF, który podpowiada najlepsze praktyki w zakresie nadawania relacji. 

Portal wprowadza również obostrzenia, takie jak unikanie treści sprzedażowych, umieszczanie loga sponsora oraz udostępnianie wcześniej nagranych filmów. 

Zaangażowanie użytkowników

LinkedIn radzi, by transmisje prowadzić w regularnych odstępach czasu, a wcześniej zadbać o odpowiednie działania promocyjne. Możemy również skorzystać z narzędzi do nadawania na żywo Switcher Studio, Wirecast Studio, Socialive, Wowza i Reastream.