Klienci HRmapa.pl do tej pory zrealizowali ponad 300 badań. Pracodawcy najczęściej analizowali motywację i satysfakcję załogi, kulturę organizacyjną i potrzeby szkoleniowe. Prowadzili też badania osobowości kandydatów do pracy albo awansu. Klientami HRmapa.pl były duże koncerny (np. Kaufland, Polpharma, Eurovia czy ArcelorMittal), ale też firmy rekrutacyjne, szkoleniowe, uczelnie i urzędy.
– Inwestycja Aligo VC pozwoli zautomatyzować badania, dzięki wprowadzeniu do ankiet i testów sztucznej inteligencji. To brzmi nieco abstrakcyjnie, ale dla pracodawcy oznacza bezpłatną realizację badania i raport wynikowy w ciągu kilku sekund – mówi Rafał Szczepanik, prezes HRmapa.pl.
Pracodawca otrzyma nie tylko pomiar swojej firmy, ale też porówna je ze średnią ogólnopolską i w swojej branży. Jeśli reprezentuje np. firmę budowlaną, dowie się jak opinie i postawy jego załogi mają się do średniej w branży budowlanej.
– Inwestycja Aligo VC łączy się z grantem Narodowego Centrum Badań i Rozwoju. Grant ten przeznaczony jest m.in. na szerokie ogólnopolskie badania porównawcze. Może wziąć w nich udział każdy, kto chce dowiedzieć się, jak jego firma wypada na tle konkurencji. Pracodawcy mają do wyboru siedem badań tematycznych i dziewięć typów testów osobowościowych. Mogą wybrać pomiar, który szczególnie ich interesuje – wyjaśnia Rafał Szczepanik.
– Jako inwestor HRmapy.pl wierzymy, że narzędzia wspierające budowanie zadowolenia z pracy będą przyszłością branży HR. HRmapa.pl wesprze polskie firmy w utrzymaniu dotychczasowych pracowników oraz pomoże w rekrutacji osób, dla których atmosfera w pracy jest jednym z kluczowych czynników wyboru pracodawcy – dodaje Agnieszka Stochmal, Dyrektor Inwestycyjna funduszu Aligo VC.