InkSearch.co to startup, który powstał w listopadzie 2017 roku w Warszawie. Serwis internetowy służący do rezerwacji sesji tatuażu, połączony z kalendarzem oraz bramką płatności, obecnie generuje ponad tysiąc rezerwacji miesięcznie.
– Dzięki naszym działaniom maksymalnie usprawniamy proces komunikacji pomiędzy studiem a klientem. Dotychczas klient chcący zapisać się na tatuaż albo zostawał bez odpowiedzi, albo czekał na nią nawet… trzy miesiące. Nasze rozwiązanie pozwala na zaoszczędzenie czasu studiom, a klientom na wybór dogodnego terminu i uzyskania wszelkich interesujących go informacji — mówi Mateusz Łagowski, CEO InkSearch.co
Pozyskane środki zostaną przeznaczone m.in. na stworzenie aplikacji mobilnej oraz szersze wejście na rynki zagraniczne (obecnie InkSearch.co działa w Berlinie, Mediolanie, Wiedniu i Londynie). Ponadto platforma dąży do aktywacji usługi związanej z zamieszczaniem ofert pracy przez artystów i studia.
Według firmy badawczej IBIS World przemysł tatuaży generuje szacunkowe przychody w wysokości 1,9 miliarda dolarów, notując roczny wzrost na poziomie 8,4 proc. Potencjał wciąż rosnącego rynku tatuaży dostrzegł fundusz inwestycyjny KnowledgeHub, wspierający innowacyjne projekty, będące na początkowym etapie rozwoju.
Pomysłodawcą i założycielem platformy InkSearch.co jest Mateusz Łagowski, CEO spółki. Absolwent University Bocconi w Mediolanie oraz University of North Florida na kierunkach Fashion & Design Management, oraz International Business. Obecnie zespół InkSearch.co zasila współzałożyciel i programista Sławomir Chojnicki, Dyrektor Artystyczny Konrad Kasprzyk, anioł biznesu Maciej Filipkowski.
KnowledgeHub to fundusz venture capital inwestujący w startupy na początkowym etapie rozwoju. Wspiera innowacyjne i unikalne technologie o globalnym potencjale. KnowledgeHub koncentruje się na inwestycjach w projekty działające w szeroko pojętym obszarze MarTech, FinTech i DeepTech.
Inwestycja w InkSearch.co została zrealizowana ze środków PFR Ventures, w ramach programu PFR Starter.