Gshield.gg – nowa marka ubezpieczeń dla graczy

Dodane:

Informacja prasowa Informacja prasowa

Gshield.gg – nowa marka ubezpieczeń dla graczy

Udostępnij:

Europa Ubezpieczenia we współpracy z agencją gamingową Fantasyexpo i startupem Protect.me wprowadza na rynek nowe ubezpieczenia dla miłośników gier, które chroni ich sprzęt gamingowy, konta w grach cyfrowych, a nawet wirtualne przedmioty. Produkt będzie dostępny pod nową marką, stworzoną z myślą o graczach: Gshield.gg.

Według raportów firmy Newzoo, która bada globalny rynek gier cyfrowych, w Polsce mieszka nawet 12 milionów graczy. W 2018 roku wydali oni na różnego rodzaju gry ponad 2 mld zł. Część tej kwoty przeznaczyli na zakup różnego rodzaju dóbr cyfrowych w grach, takich jak wirtualne przedmioty czy wewnętrzna waluta.

Coraz częściej tego typu dobra cyfrowe padają łupem internetowych złodziei. Dlatego z myślą o bezpieczeństwie fanów gier Europa Ubezpieczenie we współpracy z największą polską agencją gamingową Fantasyexpo i startupem, działającym w segmencie insurtech Protect.me stworzyła nową markę ubezpieczeniową: Gshield.gg. Pod tym brandem będzie oferowała dwa produkty stworzone dla graczy: ubezpieczenie kont w grach i dóbr cyfrowych Gshield Inventory oraz ubezpieczenie sprzętu gamingowego Gshield Hardware, które chroni komputery, konsole czy tablety wraz z dodatkowymi akcesoriami (np. klawiatury, myszki, pady itp.)

– Polski rynek gier szybko dojrzewa – pod względem poziomu wydatków zaczynamy doganiać bogatsze od nas kraje. Tylko w ciągu ostatnich czterech lat wydatki Polaków na gry oraz dobra cyfrowe związane z grami wzrosły o 25 proc. Polscy gracze coraz więcej przeznaczają także na sprzęt gamingowy. Dlatego w naszej ocenie nadszedł dobry moment, by zaoferować graczom stworzone z myślą o ich potrzebach produkty ubezpieczeniowe z ochroną dóbr cyfrowych związanych z grami oraz ich cennego sprzętu gamingowego. Odpowiedzią na ich potrzeby w tym zakresie jest stworzona razem z partnerami marka Gshield.gg – mówi Magdalena Marciniak, dyrektor pionu rozwoju biznesu w Europa Ubezpieczenia.

– W wielu przypadkach graczom nie udaje się odzyskać wirtualnych przedmiotów, które padły łupem złodziei. Podobnie sytuacja wygląda z ukradzionymi kontami, na które gracze często pracowali miesiącami, a nawet latami. Według nas to poważny problem, bo wirtualne wyposażenie posiada swoja realną wartość. Dlatego chcemy dać fanom gier możliwość ubezpieczenia się między innymi na wypadek tego typu sytuacji – podkreśla Ireneusz Anoszczenko, prezes firmy Protect.me.

Ubezpieczenie Gshield Inventory chroni konta w grach i zawierane w związku z nimi transakcje (np. zakupu kodów do gry), a także kupione za ich pośrednictwem wirtualne przedmioty (np. waluta in-game czy popularne „skórki”).

Ubezpieczony będzie musiał jedynie udokumentować swoją wirtualną własność. Natomiast w przypadku Gshield Hardware będzie można ubezpieczyć sprzęt gamingowy od zniszczenia, uszkodzenia lub kradzieży z włamaniem.

Za ubezpieczenie, które od 16 grudnia będzie można kupić na stronie internetowej gshield.gg, można zapłacić w formie wygodnych miesięcznych płatności. Ceny – w zależności od rodzaju ubezpieczenia, jego wariantu i zakresu ochrony – zaczyna się już od 8 zł miesięcznie lub 96 zł rocznie (w przypadku płatności jednorazowej).

Wprowadzaniu na rynek nowego ubezpieczenia dla graczy będzie towarzyszyła kampania marketingowa, skierowana bezpośrednio do fanów gier komputerowych. Do kampanii promującej ubezpieczenia zostaną zaangażowani popularni polscy gamerzy oraz streamerzy, w tym między innymi: Piotr „Izak” Skowyrski, Damian „Nervarien” Ziaja czy Patryk „Rojo” Rojewski.

– Każda kampania marketingowa jest skuteczna jeśli jest wiarygodna. Zaangażowanie do projektu naszych streamerów i gamerów jest naturalną rzeczą, ponieważ bardzo często ich samych spotykają tego typu problemy – czy to zniszczonego sprzętu, czy utraty kont w grach – mówi Kamil Górecki, prezes agencji gamingowej Fatansyexpo.

Protect.me to polski startup działający w obszarze InsurTech, specjalizujący się w dostarczaniu innowacyjnych rozwiązań technologicznych i nowych produktów w branży ubezpieczeniowej.

Firma powstała w 2016 roku, a rok później wprowadziła na rynek kompleksową platformę informatyczną umożliwiającą digitalizację produktów ubezpieczeniowych oraz ich dystrybucję za pomocą cyfrowych kanałów sprzedaży (aplikacje mobilne i strony www). Obecnie spółka współpracuje z ponad 10 towarzystwami ubezpieczeń, oferując szeroki wybór ponad 40 produktów ubezpieczeniowych.