Czym jest Wasz projekt?
usterka.pl to platforma służąca do błyskawicznego zamawiania usług fachowców w dużych miastach Polski. Oferta cechuje się takimi wyróżnikami jak jasny cennik, rezerwacja wizyt przez stronę, możliwość płatności kartą (a dla stałych klientów – co docenią właściciele wynajmowanych mieszkań – również przelewem). Po zakończeniu wizyty wygodna faktura elektroniczna na adres e-mail lub telefon, a także gwarancja na wykonaną pracę. W odróżnieniu od popularnych „słupów ogłoszeniowych”, serwis oferuje wybór konkretnego terminu i godziny usługi, co sprawia, że wizytę można umówić często nawet na za godzinę czy dwie. Nie wysyłamy kontaktu do zewnętrznych wykonawców, a własnych pracowników w ustalonym czasie. Na miejsce przyjeżdża fachowiec wyspecjalizowany w danej dziedzinie, wyposażony w potrzebny sprzęt oraz części. Wszystkich pracowników cechuje wysoka kultura osobista, punktualność i odzież z logiem usterka.pl.
Wspieramy takie specjalizacje jak elektryk, hydraulik, naprawa pralek, zmywarek i piekarników, a także dziesiątki usług złotej rączki. Zwykle najbliższy wolny termin jest na ten sam dzień, a większość wizyt kończy się w ciągu pierwszych 60 minut. Średni koszt usługi to 139 zł, co plasuje nas na poziomie „sąsiedzkich” cen, przystępnych dla każdego lokalu mieszkalnego i komercyjnego.
Posiadamy dobrze rozwiniętą sieć rekrutacyjną, która umożliwia szybkie powiększanie załogi w każdym z obsługiwanych miast. Oferujemy nie tylko rezerwację on-line, ale również profesjonalne wsparcie telefoniczne. Stosujemy ideę, według której zadowolenie klienta jest najważniejsze. Dlatego notujemy świetne opinie i oceny, które niezmiennie utrzymują się na maksymalnym poziomie mimo dziesiątek tysięcy realizacji. Aby to było możliwe, śledzimy każdą realizację z osobna.
Na tę chwilę obsługujemy 10 dużych miast, między innymi Warszawa, Kraków, Wrocław, Poznań, Gdańsk czy Łódź. W najbliższym czasie zaczniemy się angażować w miasta poniżej 200 tysięcy mieszkańców, co pozwoli nam pokryć znaczną część kraju. Śmiało rozglądamy się za nowymi rynkami, na których moglibyśmy powielić sprawdzony model biznesowy. Jednocześnie rozwijamy swoje zaplecze technologiczne o innowacyjne usługi i narzędzia dedykowane dużym klientom biznesowym.
Rok powstania marki „usterka.pl” to 2015. Pomysł zrodził się z analizy usług na które stale rośnie zapotrzebowanie, lecz jakość usług dostępnych dla przeciętnego klienta jest stosunkowo niska i wymaga poprawy. Wystartowaliśmy jako firma elektryczna i hydrauliczna. Zatrudniliśmy swoich pracowników i narzuciliśmy własne standardy jakości. Od początku chcieliśmy być postrzegani jako nowoczesny wykonawca sprzeczny ze stereotypami: punktualny, kulturalny i nie uciekający od problemu. Z dostępnymi terminami, odbierający telefony od klientów i z jasnym cennikiem. Od tego czasu zrealizowaliśmy ponad 40 000 zleceń klientów. Rośniemy nawet o kilkaset procent rocznie.
Jaki problem rozwiązujecie?
Umożliwiliśmy klientom i firmom zamówienie fachowca bez konieczności przeczesywania ogłoszeń, telefonicznej weryfikacji kosztów lub uzyskiwania odległego terminu. Wszystko odbywa się on-line, w ramach spójnej jakości usług dla wszystkich obsługiwanych miast.
Do kogo kierujecie swój projekt?
Osoby fizyczne oraz firmy: zarządcy najmu, spółdzielnie i wspólnoty, lokale biurowe i całe budynki komercyjne. Gastronomia i punkty usługowe, a także funkcjonujące już sieci serwisowe i assistance.
W jaki sposób projekt ma zarabiać?
Wszyscy fachowcy są naszymi pracownikami, zatem zarabiamy bezpośrednio na sprzedaży usługi.
Kto stoi za projektem?
Mateusz Idziński.