Facebook Deals wkrótce w Polsce

Dodane:

Łukasz Tokarski Łukasz Tokarski

Udostępnij:

Już wkrótce polscy użytkownicy Facebooka będą mogli skorzystać z różnorodnych ofert, dzięki usłudze Deals.

Już wkrótce polscy użytkownicy Facebooka będą mogli skorzystać z różnorodnych ofert, dzięki usłudzę Deals. Za wprowadzeniem Deals do Polski odpowiada Facebook NOW – oficjalny przedstawiciel Facebooka w Polsce oraz AdAhead – agencja niestandardowych mediów interaktywnych. Oba podmioty wchodzą w skład Grupy ARBOinteractive.

Zasada działania Deals jest dość prosta i polega na wymianie korzyści między usługodawcami a użytkownikami Facebooka korzystającymi z urządzeń mobilnych i usługi Places, która niedawno została uruchomiona w Polsce. W zamian za jednorazowe lub stałe interakcje z produktem w czasie codziennego użytkowania Facebooka, użytkownik ma okazje korzystać z różnych promocji i specjalnych ofert przygotowanych przez firmy promujące się za pośrednictwem Deals. Korzyścią dla firm jest budowanie wizerunku marki oraz okazja do zdobywania nowych klientów wśród znajomych swoich konsumentów.

Facebook Deals działa już w USA, Wielkiej Brytanii, Niemczech, Francji i wielu innych krajach, ciesząc się przy tym dużym zainteresowaniem użytkowników. Według socialbrakers.com w Polsce mamy ponad 6,5 miliona aktywnych użytkowników Facebooka, co daje duże szanse na powodzenie usługi w Polsce.

Specjalnie dla redakcji Mamstartup.pl na kilka pytań odpowiedział Mikołaj Winkiel Social Media Analyst & Researcher z Facebook NOW (ARBOinteractive)

Czy znana jest już data uruchomienia usługi?

Nie możemy jednoznacznie zdefiniować daty uruchomienia Deals w Polsce. Start zależy przede wszystkim od polskich usługodawców. W celu uruchomienia Deals konieczne jest nawiązanie współpracy z dużymi graczami na rynku Polskim. Partnerzy muszą się także zgodzić na warunki proponowane przez Facebook Inc. Facebook selektywnie dobiera partnerów, stąd też możemy ją określić jako ofertę elitarną, niestety nie dla każdego. Small business na razie nie jest brany pod uwagę, przynajmniej do końca tego roku. Co będzie w przyszłym roku nawet decydenci Facebooka jeszcze nie wiedzą.

Jak wygląda kwestia zainteresowania potencjalnych usługodawców i czy jest
już przygotowana jakaś ogólna oferta i cennik usługi?

Polskie firmy okazują duże zainteresowanie usługą. Wiele liczących się na rynku firm deklaruje chęć współpracy. Dla nich Facebook NOW przygotował kompleksową ofertę dotyczącą Deals. Cennik również jest już gotowy. Oczywiście nie możemy podać na razie żadnych szczegółów dbając o dobro naszych klientów, a także będąc związanymi umowami o poufności. Jesteśmy zmuszeni prosić Państwa o cierpliwość.

Czekamy na oficjalny start usługi i liczymy na to, że już wkrótce usługa Deals stanie się sprawnym narzędziem do promocji również dla małych startupów i firm, które dopiero zaczynają budować wizerunek wśród konsumentów.

Więcej informacji o usłudze Deals znajdziecie na facebooknow.pl