Lidl finalizuje testy Lidl Pay. Usługa będzie dostępna w nowym roku

Dodane:

Informacja prasowa Informacja prasowa

Lidl finalizuje testy Lidl Pay. Usługa będzie dostępna w nowym roku

Udostępnij:

Lidl Polska właśnie finalizuje testy mobilnych płatności Lidl Pay tak, aby w przyszłym roku ułatwić proces dokonywania płatności za zakupy przy kasie. Wystarczy jedno skanowanie karty Lidl Plus, aby skorzystać ze wszystkich rabatów oraz jednocześnie zapłacić za zakupy, co przekłada się na znaczną oszczędność czasu przy kasie.

– W myśl idei „Więcej na radość z życia” niezwykle ważny jest dla nas komfort naszych klientów w trakcie dokonywania zakupów w sklepach Lidl. W marcu tego roku udostępniliśmy aplikację Lidl Plus, teraz stawiamy kolejny krok i pracujemy nad uruchomieniem płatności mobilnych Lidl Pay. Już wkrótce klienci będą mogli w łatwy sposób przy pomocy jednego skanowania zapłacić za zakupy oraz skorzystać ze wszystkich rabatów dostępnych dla użytkowników Lidl Plus, oszczędzając przy tym czas – mówi Aleksandra Robaszkiewicz, Head of Corporate Communication Lidl Polska

Lidl Pay to nowa funkcjonalność dedykowana użytkownikom aplikacji Lidl Plus, która pozwala zaoszczędzić czas przy kasie, poprzez dodanie do aplikacji karty płatniczej.

W efekcie skanując kartę Lidl Plus czytnikiem w strefie kas, jednocześnie naliczane są rabaty oraz dokonywana jest płatność, wygodnie i szybko. Funkcjonalność ta będzie dostępna tylko dla użytkowników aplikacji Lidl Plus, w sekcji „Mój Portfel”, w zakładce „więcej“. Aby z niej skorzystać, należy zdefiniować kod PIN lub odcisk palca (touch ID) i następnie dodać kartę płatniczą. Dane użytkowników Lidl mają być bezpieczne, ponieważ aplikacja jest zgodna ze standardami bezpieczeństwa płatności PCI.

Aplikacja Lidl Plus to również narzędzie pomagające zarządzać domowym budżetem, oferujące liczne promocje i rabaty, dostęp do gazetek produktowych oraz wydłużoną możliwość zwrotów przy zakupie artykułów przemysłowych. Za sprawą e-paragonów klienci mogą kontrolować swoje wydatki i nie potrzebują kolekcjonować ich papierowych wersji.

Zarejestrowani użytkownicy aplikacji mają możliwość logowania do konta https://www.lidl-sklep.pl/ bez osobnej rejestracji, z wykorzystaniem tych samych danych i dokonania zakupów artykułów przemysłowych w internetowym sklepie Lidla.

Z aplikacji korzystają już ponad 4 miliony użytkowników. Wyniki badania Gemius/PBI pokazują, że Lidl Plus znalazł się na drugiej pozycji pod względem sieci handlowych i w czołowej piętnastce aplikacji, z których korzysta najwięcej internautów na urządzeniach mobilnych.