Czym jest Wasz projekt?
ClinicHunter jest marketplace’em turystyki medycznej, który łączy kliniki z pacjentami, którzy chcą leczyć się za granicą. Pomagamy pacjentom znaleźć kliniki na fragmentarycznym rynku. Docieramy do nich za pomocą wartościowego contentu medycznego, edukujemy ich, a także budujemy ich zaufanie. Następnie pomagamy im zorganizować nie tylko leczenie, ale też cały pobyt za granicą – noclegi, a także transport pomiędzy lotniskiem, hotelem i kliniką.
Jaki problem rozwiązujecie?
Według KPMG rynek turystyki medycznej jest warty 32 mld $ i rośnie 15% każdego roku. Globalna populacja starzeje się, a równocześnie rośnie świadomość społeczeństwa oraz wzrasta potrzeba bycia zdrowym i fit. Pacjenci mogą sobie też pozwolić na zabiegi, które wcześniej były niedostępne. Wraz z rosnącym popytem, rosną także ceny zabiegów. Ceny te, różnią się jednak w poszczególnych krajach, dlatego istnieje możliwość wykonywania zabiegów za granicą. Clinic Hunter, pomaga pacjentom w znalezieniu odpowiedniej kliniki poza granicami ich kraju.
Do kogo kierujecie swój projekt?
Pomagamy pacjentom, którzy chcą leczyć sę za granicą. Zarówno sa to pacjenci, którzy szukają tańszej opcji leczenia z porównaniu ze swoim krajem, jak i pacjenci poszukujący usług niedostępnych w ich kraju. Aktualnie skupiamy sie głównie na pacjentach z Wielkiej Brytanii i Skandyawii, którzy poszukują leczenia z zakresu stomatologii i chirurgii platycznej w Polsce, Turcji czy a Węgrzech. Naszym klientem są także kliniki, które są gotowe obsłużyć zagranicznego pacjenta.
W jaki sposób projekt ma zarabiać?
Zarabiamy przede wszystkim na prowizji od wartości leczenia, a także za pakiety all inclusive (hotel + taksówki).
Kto stoi za projektem?
Marek Hołówko – absolwent SGH, posiada długoletnie doświadczenie w consultingu strategicznym, pracował między innymi w Deloitte Consulting na projektach Polsce i zagranicą.
Bartosz Prokopowicz – absolwent SGH, posiada wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu globalnymi projektami IT (budowa oprogramowania, wdrożenia, obsługa usług IT) w Procter & Gamble i outsourcingiem procesów IT do takich krajów jak Indie i Filipiny.