Takeaway.com przejmuje Pyszne.pl

Dodane:

Informacja prasowa Informacja prasowa

Udostępnij:

Jeden z liderów na polskim rynku serwisów do zamawiania jedzenia online oraz największa tego typu firma w Europie kontynentalnej stawiają na wspólny rozwój. Ten będzie możliwy chociażby dzięki pozyskanym przez Takeaway.com 103 milionom dolarów z funduszy inwestycyjnych Macquarie Capital i Prime Ventures.

Zdjęcie royalty free z Fotolia

Pyszne.pl obsługuje dziś już ponad 1500 restauracji w największych miastach Polski. Plany na najbliższe miesiące zakładają, że liczba ta z końcem roku zwiększy się do 2000.

Cel jest jeden – zdobycie i utrzymanie się na pozycji lidera na polskim rynku. Chcemy, aby Pyszne.pl było platformą do zamawiania jedzenia najchętniej wybieraną zarówno przez użytkowników, jak i przez restauratorów. Jestem przekonany, że z doświadczeniem i wsparciem Takeaway.com osiągniemy ten cel. – wyjaśnia Piotr Czajkowski, współzałożyciel serwisu.

Takeaway.com działa bowiem już w 11 krajach i obsługuje ponad 27000 lokali gastronomicznych, co wiąże się z 1,7 miliona zamówień miesięcznie! Taka współpraca przyniesie wrocławskiej marce znaczące korzyści. Rynek zamówień jedzenia przez Internet w Polsce ma przed sobą ogromne perspektywy wzrostu. Cieszymy się, że należąc do grupy Takeaway.com będziemy mieli jeszcze większy wpływ na jego rozwój. – dodaje Arkadiusz Krupicz, współzałożyciel Pyszne.pl.

O znaczeniu przejęcia dla Takeaway.com mówi jego założyciel Jitse Groen: Polska to jeden z kluczowych krajów Europy i dlatego bardzo cieszę się z przyłączenia Pyszne.pl, które stanowi świetne uzupełnienie naszego portfolio. Wraz z zespołem pyszne.pl mamy ambitne plany i chcemy je realizować na polskim rynku, który rośnie w niesamowitym tempie.

Dopełnieniem akcji i kluczowym elementem działań marketingowych będzie kampania reklamowa emitowana w ogólnopolskiej telewizji zaplanowana na koniec roku.