Jaki jest przepis na bardziej efektywną pracę? Dlaczego warto budować zespoły pracujące zdalnie? Jak to robić? Jakie ryzyko niesie home-office, a jakie zyski? Jaka droga wiedzie od pomysłu na własny mały biznes do wprowadzenia produktu na rynek, i dalej – do sukcesu?Odpowiedzi na te i inne pytania poznacie już 8 kwietnia podczas webinaru, który organizujemy wspólnie z Uniwersytetem SWPS w ramach cyklu Rozmowy o startupach, który to cykl należy do projektu Strefa Zarządzania Uniwersytetu SWPS.
Tutaj zobacz nagranie z poprzedniego webinaru z Piotrem Boulangé z WeWork.
Webinar jest bezpłatny, jednak trzeba się na niego zapisać, co możecie zrobić pod tym linkiem. W czasie spotkania każdy uczestnik może zadawać pytania!
Nasz gość: Michał Śliwiński
Pasjonat produktywności. Jest twórcą i CEO Nozbe, firmy, w której powstają dwa narzędzia zwiększające produktywność: Nozbe Teams – multifunkcjonalna aplikacja do zarządzania projektami i skutecznej komunikacji w małych i średnich zespołach – oraz Nozbe – programu do zarządzania czasem i zadaniami przeznaczonego dla profesjonalistów ze wszystkich branż. Nozbe Teams i Nozbe to narzędzia oferujące aplikacje na wszystkie najpopularniejsze platformy. Michał jest również prelegentem, autorem kilku bestsellerowych książek, gospodarzem podcastu i blogerem. Słynie z nieszablonowych sposobów prowadzenia firmy – Nozbe nie posiada fizycznego biura (#NoOffice), a piątki (#TGIF) przeznaczone są na przegląd tygodnia i rozwój osobisty pracowników.