Booksy rozpoczyna współpracę z kolejnym bankiem. Od dziś w aplikacji można umawiać wizyty w Alior Banku

Dodane:

Marta Wujek Marta Wujek

Booksy rozpoczyna współpracę z kolejnym bankiem. Od dziś w aplikacji można umawiać wizyty w Alior Banku

Udostępnij:

Booksy kontynuuje rozwój swoich usług w nowej branży. Od dziś użytkownicy aplikacji mogą za jej pośrednictwem umówić się na wizytę w Alior Banku. To już drugi bank, z którym firma rozpoczęła współpracę.

Kilka dni temu informowaliśmy o tym, że Booksy uruchomiło możliwość umawiania wizyt w Banku BNP Paribas. Jak się okazuje firma nie powiedziała jeszcze ostatniego słowa w tym obszarze. Jak poinformował serwis money.pl od dziś, za pośrednictwem aplikacji, można również umówić spotkanie w Alior Banku.

– Nasze rozwiązanie jest uniwersalne. Może z niego korzystać mały biznes, jak i wielki bank. Cieszy nas, że po Booksy sięgnął Alior. Co ważne, Alior poszedł dalej, przez Booksy mogą umawiać się wszyscy klienci, tak przedsiębiorcy, jak klienci indywidualni, i wybierać pełny zakres usług. Booksy daje naprawdę duże możliwości, a jak widać, wdrożenie jest bardzo szybkie – powiedział w rozmowie z serwisem Stefan Batory, założyciel Booksy.

Kryzys wymusił nowe możliwości

Kryzys wywołany pandemią koronawirusa bardzo mocno odbił się na całej branży usługowej, w tym beauty. Nic więc dziwnego, że trudny czas dotknął również aplikacje i platformy do zamawiania tego typu usług. Nowe opcje w Booksy mają być szansą na szybkie odbicie się, ale również dodatkową pomocą w walce z wirusem – umawiając się na konkretną godzinę nie musimy stać w kolejkach.

– W Booksy głęboko wierzymy, że technologia może skutecznie pomóc w walce z epidemią. Nowa sytuacja wymaga zmiany naszych zachowań i daje to olbrzymi potencjał do umawiania się przez aplikację. jest to bezpieczne, skuteczne, wygodne i bardzo proste. Dla Booksy to przełomowy moment. Cieszy nas bardzo, że potencjał naszej aplikacji wykorzysta wymagająca najwyższego standardu instytucja finansowa, jaką jest bank. To początek zupełnie nowego Booksy – powiedział w komunikacie CEO Booksy Stefan Batory.

Akcja reakcja

Zaskoczeniem może być również tempo z jakim Booksy wprowadziło nowe opcje. Przypomnijmy, że firma stworzyła możliwość umawiania wizyt w Banku BNP Paribas w zaledwie jeden miesiąc. Nie minęło kilka dni, a dowiadujemy się, że kolejny bank dołącza do współpracy z firmą. To pokazuje, że Booksy potrafi szybko i elastycznie dostosowywać się do nowej rzeczywistości.

Wygląda na to, że przedstawiciele Booksy nie zwalniają tempa i być może już niebawem znów nas zaskoczą – Proszę wskazać branżę, a ja coś wymyślę. Idealnie gdyby w naszej aplikacji był bardzo szeroki zakres usług. Już dziś są fryzjerzy, masażyści, trenerzy, psychologowie, teraz banki za chwilę sieci handlowe, urzędy miasta itd. – powiedział w rozmowie z money.pl Batory.