– Nie jest to dla nas zupełna nowość, bo w GetResponse praca zdalna była od zawsze powszechną praktyką – ale nie mieliśmy jeszcze do czynienia z sytuacją, kiedy cały zespół pracuje poza biurem. To jednocześnie wielka szansa na wypracowanie nowych rozwiązań w każdym aspekcie działalności firmy, od komunikacji wewnętrznej po możliwość zatrudniania najlepszych specjalistów, bez względu na ich lokalizację – mówi Szymon Grabowski
Firma zapewnia swoim pracownikom dodatkowe wsparcie finansowe, aby umożliwić im stworzenie dogodnych warunków do pracy zdalnej.
Decyzja o przejściu w tryb remote-first została podjęta po przeprowadzeniu ankiet wśród pracowników – okazało się, że 81% z nich preferuje pracę poza biurem.
– Wsłuchaliśmy się w głos naszych pracowników i wyszliśmy naprzeciw ich oczekiwaniom. Jestem przekonany, że to słuszna decyzja, która przyniesie same pozytywne skutki – mówi Szymon Grabowski.