Rynek finansowy w ostatnich latach poddaje siÄ™ dynamicznej cyfryzacji. Banki i firmy ubezpieczeniowe coraz częściej siÄ™gajÄ… po rozwiÄ…zania z zakresu sztucznej inteligencji: chatboty, voiceboty, innowacyjne sposoby zakÅ‚adania kont, czy też logowania siÄ™ do nich.Â
- Jak ta rewolucja wpłynie na naszą rzeczywistość?
- W jaki sposób sztuczna inteligencja usprawnia pracÄ™?Â
- A może odbierze nam miejsca pracy?
- Co zyskujemy dzięki niej?
- Co startupy mogÄ… w tej branży oferować korporacjom? Â
- Czy takie rozwiÄ…zania sÄ… bezpieczne?Â
- I wreszcie, jaki jest poziom zaufania użytkowników do tego typu rozwiÄ…zaÅ„?Â
To tylko część pytaÅ„, jakie podczas piÄ…tkowego spotkania zada nasza dziennikarka Marta Wujek. Odpowiedzi udzielać bÄ™dÄ…:Â
Kamil Konikiewicz – W PKO Banku Polskim kieruje Biurem Rozwoju Sztucznej Inteligencji i realizuje m.in. projekt budowy asystenta głosowego w kanałach cyfrowych i telefonicznych, a także inne inicjatywy z zakresu NLP oraz wizji komputerowej. Wcześniej pracował w SAS, prowadząc regionalny zespół analityczny na region Europy Środkowo-Wschodniej i Bliskiego Wschodu. Posiada ponad 14-letnie doświadczenie zdobyte podczas realizacji ponad 30 projektów dla krajowych i zagranicznych firm z sektora telekomunikacyjnego, bankowego i energetycznego. Absolwent Wydziału Matematyki i Nauk Informacyjnych Politechniki Warszawskiej, na kierunku Matematyka. Wykładowca w ramach podyplomowych studiów Analizy Statystyczne i Data Mining w Biznesie na SGH.
Jarosław Paćko – Dyrektor Departamentu Contact Center w Warcie. Od 1995 roku zajmuje się szeroko rozumianą obsługą klientów. Doświadczenie w zakresie AI zdobywa w Warcie – VoiceBot gdzie wspiera największy proces obsługowy, czyli telefoniczne zgłoszenie szkody. Jest absolwentem studiów MBA z zarządzania i marketingu oraz studiów podyplomowych z zarządzania jakością.
Mariusz Kowalczuk – Project Manager w Warcie. Specjalista w zakresie wykorzystania systemów Contact Center. Od dwudziestu lat związany z branżą finansową (bankowość i ubezpieczenia), ale zawsze blisko klienta. W ostatnich latach – w TUiR Warta – zajmuje się rozwiązaniami z zakresu sztucznej inteligencji (VoiceBot) oraz ich praktycznym wykorzystaniem w biznesie.
Grzegorz Timoszuk – delivery manager z ponad 10 letnim doświadczeniem. Pracuje z głównie z branżą retail oraz ze startupami technologicznymi pomagając im tworzyć produkty i wdrażać innowacyjne usługi. Preferuje zwinne projekty. Interesuje się tematyką AI.
Gdzie i kiedy?
PiÄ…tek (26 czerwca), godzina 10.00.
Debata będzie transmitowana na żywo na profilu MamStartup na Facebooku.
Nagranie ze spotkania bÄ™dzie dostÄ™pne w naszym serwisie.Â