Krakowska spółka poinformowała, że zakończyła prace nad nowym produktem wykorzystującym technologie Bluetooth Low Energy. „Wieczny beacon”, opracowany przez HGI ma zrewolucjonizować urządzenia z technologią BLE, poprzez szerokie wykorzystanie energii słonecznej/świetlnej w zarządzaniu energią.
Synerise Eternal Beacon to druga generacja urządzeń przygotowanych przez spółkę. Pierwsza ma już swoje komercyjne wdrożenia (m.in. muzeum MOCAK w Krakowie). Nowy beacon może zostać wykorzystany zarówno w przestrzeniach otwartych jak i zamkniętych, dzięki specjalistycznym układom pozwalającym pozyskiwać energie również ze sztucznego oświetlenia (Indoor Solar/Light Energy).
HG Intelligence S.A. kończy pracę nad publiczną implementacją platformy Synerise w sieciach Gino Rossi S.A. oraz Simple Creative Products, a także inwestuje m.in. w technologie wykorzystywane na rynku motoryzacyjnym, gdzie pierwszą innowacją jest kompleksowy produkt dla kierowców forDrivers, wykorzystujący grywalizację. Spółka przewiduje również inwestycje w mobilne systemy płatności, gdzie technologia BLE ma szerokie zastosowania.
Synerise jest pierwszym produktem HGI S.A. wykorzystujących technologię Bluetooth Low Energy, pozwalającym usprawnić obsługę programów lojalnościowych, poprawić komunikację z klientami, szybciej realizować transakcje w salonach firmowych, obsługiwać reklamacje, dystrybuować wiedzę o aktualnych promocjach i zniżkach, uzyskiwać informacje o dostępności produktów w salonach, bez konieczności bezpośredniego kontaktu ze sprzedawcą. Platforma jest systemem klasy Revenue Performance Management.