Domodi.pl to specjalistyczny marketplace modowy, który od startu komercyjnego w 2012 r. osiągnął wiodącą pozycję w swoim segmencie. Sukces modowego Domodi.pl pociągnął za sobą uruchomienie Homebook.pl, nowoczesnej platformy, która prezentuje aranżacje z kategorii home&living, realizowane przez architektów wnętrz oraz społeczność serwisu i umożliwia dokonanie zakupu poszczególnych produktów. Spółka notuje trzycyfrowe wzrosty przychodów i dynamiczny wzrost liczby użytkowników.
Nasi nowi wspólnicy to sprawdzony zespół specjalistów e-commerce. Wprowadzili na rynek z dużym sukcesem Ceneo, które później rozwijali w strukturach Allegro. Wierzymy, że nie tylko jesteśmy w stanie zdynamizować rozwój Domodi.pl i Homebook.pl, ale wspólnie, wokół spółki Domodi, rozbudować naszą obecność w tych najszybciej rosnących segmentach e-commerce. Inwestycja w marketplace fashion&beauty oraz home&living realizuje wprost misję Grupy Wirtualna Polska, która mówi o wspomaganiu decyzji konsumenckich użytkowników – podkreśla Jacek Świderski, Prezes Zarządu Grupy Wirtualna Polska.
Domodi współpracuje z blisko 400 partnerami, agregując niemal 400 tys. produktów fashion&beauty oraz 500 tys. home&living. Platformy Domodi.pl i Homebook.pl stanowią istotne kanały dystrybucji dla największych podmiotów na rynku, jak Zalando, BonPrix, Laredoute, Deichmann, Spartoo, Halens czy eobuwie. Domodi.pl dysponuje asortymentem ponad tysiąca marek, m.in. Venezia, Kazar, Wittchen, Wólczanka, Topsecret, Ecco, New Look, River Island, Dorothy Perkins, Adidas, Nike, Smyk.
Wsparcie Grupy WP to dla nas szansa na jeszcze większe przyspieszenie wzrostu firmy i zbudowanie pozycji lidera e-commerce w kategorii lifestyle. Widzimy realne synergie takiej współpracy i potencjał drzemiący w serwisach Grupy WP – powiedział Krzysztof Wierzbicki, Prezes i współzałożyciel Domodi – Podzielamy przy tym filozofię i sposób działania zespołu Grupy Wirtualna Polska, ceniącego start-upową przedsiębiorczość i kierującego się długookresowymi celami. Te aspekty były dla nas kluczowe przy wyborze nowego wspólnika.
Przyszłość należy do tematycznych marketplace’ów, platform takich jak Domodi.pl i Homebook.pl, z doskonale skatalogowaną ofertą i kadrą ekspertów doradzających w zakresie trendów oraz jak najkorzystniejszych cen – mówi Michał Brański, Wiceprezes ds. Strategii w Grupie Wirtualna Polska – Jeśli dodatkowo prezentować będą produkt w inspirującym, zachęcającym do zakupu otoczeniu, uciekną rynkowi. Na to stawiamy – dodaje.