Już ponad 1 mln wejść miesięcznie na ALEO.com

Dodane:

Informacja prasowa Informacja prasowa

Już ponad 1 mln wejść miesięcznie na ALEO.com

Udostępnij:

Ostatnie tygodnie to czas dynamicznego wzrostu popularności serwisu ALEO.com. W lipcu użytkownicy odwiedzili go ponad milion razy.

Pandemia Covid-19 wywołała spore zawirowania na rynkach. Firmy działają w trudnych  warunkach – odbudowują albo restrukturyzują swoje biznesy, modyfikują modele biznesowe, szukają nowych rynków i nawiązują nowe relacje biznesowe. Wpływa to na zwiększoną ostrożność w działaniu, a co za tym idzie potrzebę weryfikowania kontrahentów oraz pozyskiwania informacji o branżach. Cieszymy się, że możemy im w tym pomóc, dzięki naszej platformie ALEO.com, która jest największą otwartą bazą informacji o firmach w Polsce – powiedział Bartosz Traczyk, prezes zarządu ING Usługi dla Biznesu.

Serwis ALEO.com to baza informacji o ponad 3,5 milionach polskich firm. Firmy mogą tu w łatwy sposób dokonać weryfikacji partnerów biznesowych, co wspiera rozpoczęcie współpracy.

Użytkownicy mają tam dostęp do szerokiego zakresu danych finansowych polskich spółek, jak na przykład przychody ze sprzedaży, zysk brutto czy suma aktywów, a także do danych rejestrowych, powiązań kapitałowych i osobowych firm, a nawet opinii i ocen wystawianych przez klientów, czy informacji o ofercie. Użytkownicy platformy mogą pobrać prawie 3 miliony  dokumentów finansowych. Wszystkie te informacje znajdują się na indywidualnych profilach firm, dostępne są dla każdego bez opłat oraz bez konieczności rejestracji.

Aleo.com udostępnia również dodatkowe wskaźniki finansowe dla spółek, wyliczane na podstawie sprawozdań finansowych. Do tego serwis jest źródłem wiedzy o dotacjach unijnych, a konkretnie o przyznanych funduszach i zrealizowanych projektach.

Profil firmy na ALEO.com to też miejsce, w którym firma może przygotować swoją własną „wizytówkę” poprzez dodanie informacji, zdjęć oraz oferty. Dzięki temu ma dodatkowe możliwości dotarcia do potencjalnych klientów i kontrahentów. Może również odnosić się do opinii o firmie pozostawionych przez innych użytkowników. Dla firm, które nie posiadają własnej strony internetowej, to możliwość darmowego i profesjonalnego zaistnienia w internecie.