Branża restauracyjna i hotelarska w Anglii była jedną z najbardziej dotkniętych kryzysem spowodowanym pandemią koronawirusa. Od kwietnia do czerwca sprzedaż w tym obszarze spadła o 87 proc… Szacuje się, że przemysł stracił prawie 30 miliardów funtów (39,3 miliardów dolarów).
iZettle Food & Drink oferuje intuicyjną bibliotekę produktów, płynny proces realizacji transakcji, dostosowane układy i szybkie dołączanie personelu. Rozwiązanie ma na celu wspieranie firm, takich jak kawiarnie, puby i restauracje, które przetrwały najgorszy okres pandemii.
– Płatności zbliżeniowe i zdalne są teraz niezbędne dla każdej firmy; iZettle Food & Drink zapewnia nam łatwe i niezawodne rozwiązanie wraz z analizami biznesowymi potrzebnymi do poruszania się po naszej nowej normalności – powiedział, cytowany przez serwis pymnts.com, Shaun McCarron,współwłaściciel restauracji Little Chartroom w Edynburgu.
Produkt zostanie uruchomiony ze specjalną ofertą. Sprzedawcy, którzy zarejestrują się do 30 września 2020 roku, będa mogli korzystać z niego za darmo przez pierwsze trzy miesiące. Po tym okresie zostaną wprowadzone opłaty w wysokości 29 funtów miesięcznie.
– Biorąc pod uwagę dzisiejsze środowisko, firmy każdej wielkości muszą być bardziej zwinne, aby sprostać rosnącym wymaganiom klientów i technologii, a jednocześnie mieć elastyczność w prowadzeniu działalności poprzez sprzedaż w wielu kanałach, w tym online, w aplikacji i w sklepie. Jesteśmy dumni, że możemy uruchomić iZettle Food & Drink, aby wspierać małe firmy w całej Wielkiej Brytanii. Opracowaliśmy ten produkt po to, aby sprzedawcy mogli lepiej obsługiwać klientów, zapewniając jednocześnie im narzędzia potrzebne do rozwoju – powiedział Jacob de Geer, CEO iZettle.