Na przełomie maja i czerwca br. Kaufland wprowadził w czternastu sklepach usługę Click&Collect, która umożliwia zdalną rezerwację produktów, a następnie ich odbiór bezpośrednio w markecie. Teraz sieć poszła o krok dalej. Dzięki współpracy z Everli klienci Kauflandu będą mogli zrobić niezbędne zakupy bez wychodzenia z domu.
– Dzięki współpracy z Everli nasi klienci będą mogli kupić ulubione produkty bez wychodzenia z domu. Wierzymy, że rozwiązanie to, które cechuje szybkość, wygoda i bezpieczeństwo, spotka się z z ich zainteresowaniem. Na początek nową usługą będą mogli cieszyć się klienci z Wrocławia, jednak nie wykluczamy, że pojawi się w kolejnych miastach – mówi Maja Szewczyk, dyrektor Działu Komunikacji Korporacyjnej Kaufland Polska.
Zakupy z dostawą do domu
W asortymencie obejmującym ponad 4000 produktów klienci znajdą artykuły suche, świeże, takie jak owoce i warzywa, pieczywo, produkty z lady, a nawet artykuły mrożone, które będą dostarczane w specjalnych torbach utrzymujących temperaturę. Oprócz tego dostępne będą także m.in. produkty do codziennej higieny, kosmetyki, karma dla zwierząt czy pieluchy.
By zrobić zakupy z dostawą do domu, należy skorzystać z serwisu www.everli.pl lub aplikacji mobilnej Everli by Szopi dostępnej w Google Play oraz App Store. Po darmowej rejestracji i zalogowaniu się, wystarczy wybrać Kaufland, dodać produkty do koszyka i zaznaczyć preferowany termin dostawy (standardowy koszt dostawy wynosi 9,90 zł).
– Bardzo się cieszymy, że sieć sklepów Kaufland dołączyła do grona naszych partnerów. Cały czas intensywnie pracujemy nad udoskonaleniem usługi Everli, a jednym z najważniejszych dla nas priorytetów jest zapewnienie klientom jak najszerszego wyboru sklepów, w których mogą robić zakupy za naszym pośrednictwem. Partnerska współpraca z siecią Kaufland jest jednym z kroków milowych w tym kierunku – mówi Anna Podkowińska-Tretyn, Dyrektor Zarządzająca Everli w Polsce.