Zgodnie z przyjętą strategią rozwoju, iTaxi konsekwentnie buduje pozycję lidera w swojej branży, nieustannie wprowadzając innowacje, kreując trendy technologiczne, nie zapominając przy tym o potrzebach swoich klientów i partnerów biznesowych. Jako jedni z pierwszych w Europie wprowadzają nowoczesną i zintegrowaną sieć mobilnych nośników reklamowych – mobility digital network. W Polsce tego typu rozwiązanie nie było wcześniej dostępne.
– Cieszymy się, że możemy zaproponować nowoczesne rozwiązania dla marketerów i odbiorców lokalnych, które są już popularne w Stanach Zjednoczonych i zaczynają być dostępne w Europie. Zależy nam, by nasze pojazdy były w pełni zintegrowane z otoczeniem – nie tylko wyświetlały komunikaty i treści powiązane z bieżącą lokalizacją, ale też nawiązywały interakcję z odbiorcami – zarówno pasażerami, jak i mieszkańcami stolicy. Nie będą to wyłącznie samochody świadczące usługi przewozowe, ale też integralna część miasta i jego poszczególnych dzielnic – komentuje Jarosław Grabowski, CEO iTaxi.
Innowacyjność usługi opiera się m.in. na zastosowanym oprogramowaniu – ekrany zostały wyposażone w GSP oraz czujniki smogu. Wyświetlane treści reklamowe mogą być profilowane pod konkretnego odbiorcę. W ciągu najbliższych miesięcy iTaxi planuje rozbudowę rozwiązania o kolejne funkcje, będą korzystać ze sztucznej inteligencji i danych zewnętrznych, takich jak np. pogoda, lokalizacja czy jakość powietrza. Pozwoli to na zwiększenie poziomu personalizacji komunikatu i automatyzacji przekazów reklamowych.
– Pierwszy etap wdrożenia naszej sieci mobility digital network to faza testowa – nie bez powodu przeprowadzamy ją w Warszawie. Tu mamy największą liczbę pojazdów, kierowców i klientów, a zarazem jest to największy rynek reklamowy w kraju. Będziemy mogli na bieżąco oceniać i ulepszać naszą technologię. Co więcej pomimo uchylenia uchwały krajobrazowej dla stolicy, chcemy przyczynić się swoimi działaniami do poprawy odbioru społecznego reklamy w przestrzeni publicznej. Wierzymy, że komunikaty reklamowe nie muszą szpecić miasta, ale mogą w integralny sposób z nim współistnieć – dodaje Tomasz Soczówka, Strategic Advisory and Partnerships Manager, iTaxi.
Pierwszą firmą, która skorzystała z nowych nośników reklamowych jest Huawei, największy na świecie producent urządzeń telekomunikacyjnych. Od początku bieżącego miesiąca prowadzi na nich kampanię reklamową autorskiej platformy dystrybucji aplikacji – AppGallery.
Faza testowa jest zaplanowana na kolejne tygodnie, po tym czasie pojazdy iTaxi wyposażone w zewnętrzne ekrany reklamowe zaczną się pojawiać w największych miastach Polski.