Jak podaje serwis nowymarketing.pl aplikacja od ZeroQs zbiera również dane o klientach, co pozwala firmie zbierać bazÄ™ big data. W przyszÅ‚oÅ›ci twórcy rozwiÄ…zania planujÄ… wprowadzić spersonalizowane reklamy, które bÄ™dÄ… siÄ™ wyÅ›wietlać na ekranie doÅ‚Ä…czonym do koszyka.Â
– Klient po wejściu do sklepu, za pomocą dedykowanej aplikacji paruje swój smartphone z mobilną kasą samoobsługową SmartCart i rozpoczyna zakupy. Skanuje interesujące go produkty, wkłada do koszyka i wychodzi ze sklepu. Szybko i wygodnie, bez konieczności stania w długich kolejkach, bo płatność jest pobierana automatycznie. Taki sposób robienia zakupów tworzy unikatowy shopping experience – wyjaśnia w rozmowie z serwisem wynalazca i współtwórca firmy Jarosław Kaczmarczyk.
Technologia SmartCart została doceniona przez trzy międzynarodowe sieci handlowe. Są to: IKEA, Carrefour oraz największa w Rosji sieć sklepów średnio i wielkopowierzchniowych – X5. Natomiast na polskim rynku rozwiązaniem zainteresowała się polska sieć Społem, która prowadzi ponad 2,5 tys. sklepów.
– Mobilne kasy samoobsÅ‚ugowe od ZeroQs to technologia przyszÅ‚oÅ›ci, która już dziÅ› znajduje zastosowanie. Koncept SmartCart rozwijany przez ZeroQs ma ogromny potencjaÅ‚. Jako doÅ›wiadczeni inwestorzy nie mogliÅ›my przejść obojÄ™tnie wobec tak skalowalnego produktu. Twórcy ZeroQs: JarosÅ‚aw Kaczmarczyk i Tomasz BruliÅ„ski, doskonale zdiagnozowali potrzebÄ™ rynku i stworzyli produkt, który pomaga dużym i Å›rednim sieciom handlowym w transformacji ich biznesu do ery sklepów autonomicznych – mówi PaweÅ‚ Bochniarz, partner w Funduszu ValueTech Seed.Â
Jak dodaje nowymarketing.pl 2020 roku startup ZeroQs został zaproszony do współpracy przez pochodzący z Doliny Krzemowej akcelerator Plug and Play, zrzeszający młode technologiczne firmy, światowe korporacje i inwestorów. To jeden z czołowych akceleratorów dla startupów na świecie, który uchodzi za kuźnię wielu unicornów.