Vintom wyrusza na podbój Web Summit

Dodane:

Informacja prasowa Informacja prasowa

Udostępnij:

Vintom – startup z polskim paszportem, który stworzył narzędzie zwiększające efektywność wideo content marketingu, zaprezentuje się  w Dublinie podczas Web Summit 2014. 

Podczas Web Summit 2014 właściciele Vintom jako wystawcy i pomysłodawcy pokażą technologię umożliwiającą zmianę biernego odbiorcy wideo w aktywnego klienta. Każda firma posiadająca wideo na swojej stronie internetowej lub w serwisie YouTube może samodzielnie dodać do filmu darmową „nakładkę” vintom i zaproponować widzom wybrane „call to action: kup teraz, zostaw e-mail, polub na Facebooku, umów się na spotkanie oraz udostępnij film. Wprowadzenie takiego rozwiązania nie tylko zwiększa zasięg wideo content marketingu, ale również w nieinwazyjny sposób wspiera sprzedaż. 

Web Summit, nazywany również „Davos for Geeks”, to największa startupowa konferencja, za sprawą której Dublin został okrzyknięty w branży technologiczną stolicą świata. Podczas trzydniowego wydarzenia, odbywającego się w dniach 4-6 listopada, wystąpi 100 prezesów oraz właścicieli największych firm ze świata nowych technologii m.in. Drew Houston, twórca Dropboxa; Phil Libin, szef Evernote; Noam Bardin, szef Waze czy David Karp, założyciel Tumblr .

Dla właścicieli vintom.com uczestniczenie w Web Summit jest okazją to do zaprezentowania się i skorzystania z doświadczenia najlepszych specjalistów od rozwoju projektów opartych na najnowszych technologiach. To również szansa na poszerzenie sieci globalnych kontaktów z inwestorami, potencjalnymi partnerami biznesowymi i mediami. 

Cieszę się, że Vintom został doceniony przez organizatorów Web Summit. Zaproszenie na tak prestiżowe wydarzenie branży technologicznej jest dla nas dużym wyróżnieniem. Nad technologią pracowaliśmy równo 12 miesięcy. Narzędzie powstało w odpowiedzi na potrzeby marek, które szukają rozwiązań zwiększających efektywność sprzedaży i niebędących uciążliwymi dla odbiorców. Podczas Web Summit chcielibyśmy wzbogacić nasze kontakt i poszukać partnerów biznesowych − mówi Szymon Pawlica, prezes zarządu i pomysłodawca vintom.

To nie pierwszy sukces Vintom. O zaawansowaniu technologicznym startupu świadczy nawiązanie współpracy, w ostatnim czasie, z agencją Laurens Coster która dostarcza zaawansowane kampanie personalizowane w wielu kanałach w oparciu o IBM Campaign. Agencja ma na swoim koncie personalizowane kampanie video m. in. dla Orange oraz Neti. Twórcom „nakładki” zaufał również jeden z dużych banków, który już wykorzystuje tę technologię. Natomiast korzyści wynikające z włączenia do strategii narzędzia vintom doceniły już globalne marki, w tym PwC, ASUS i BOSH.  

Właściciele Vintom brali także udział w globalnej akceleracji w Dolinie Krzemowej w ramach programu  READY to GO. W mecce starupów mieli okazję zderzyć swój produkt z zapotrzebowaniem na niego na rynku zachodnim. Pomagał im w tym mentor, Doug Doyle, który przez 6 lat był szefem działu marketingu  sektora edukacji wyższej w Apple.

Vintomowi w podróży będą towarzyszyły jeszcze dwa inne polskie startupy, które zaprezentują swoje projekty przed inwestorami z całego świata. Kinetise umożliwia stworzenie skomplikowanych aplikacji mobilnych, bez konieczności kodowania, w prostym w obsłudze edytorze graficznym. Natomiast program lojalnościowy Younity tworzy system, w którym przedsiębiorcy oferują swoje towary i usługi w najniższych cenach, dodatkowo wynagradzając swoich klientów za polecanie ich produktów. Dzięki temu klient kupuje artykuł najwyższej jakości, ponadto oszczędza i zarabia na każdej transakcji.