Martech Stensul zdobył 16 milionów dolarów

Dodane:

Marta Wujek Marta Wujek

Martech Stensul zdobył 16 milionów dolarów

Udostępnij:

Stensul, nowojorska platforma do tworzenia agile e-mail, ogłosiła, że zebrała 16 milionów dolarów w ramach finansowania serii B. Pieniądze zostaną przeznaczone na innowacje produktowe oraz skalowanie biznesu.

Stensul Agile Email Creation jest platformą do tworzenia marketingowych wiadomości e-mail dedykowaną przedsiębiorcom. Według twórców rozwiązanie skraca czas tworzenia wysyłek nawet o 90 proc. Stensul integruje się z platformami marketingowymi, w tym Marketo, Oracle Eloqua, Workfront, Adobe Campaign i Salesforce Marketing Cloud. Wśród klientów firmy znajdują się ASICS Digital, BMW, Box, Capital One, Catalent Pharma Solutions, Clover Health, Greenhouse i Samsung. 

– Niestety wiele organizacji nadal działa w przestarzałym modelu tworzenia e-maili, który ogranicza zespoły marketingowe, co odbija się na wynikach sprzedażowych. Stensul wnosi znaczną szybkość i zwinność do procesu tworzenia poczty e-mail, umożliwiając zespołom osiąganie lepszych wyników bez zwiększania liczby pracowników i poświęcania jakości – powiedział w komunikacie CEO Stensul Noah Dinkin.

Nowa runda była prowadzona przez USVP, z udziałem Capital One Ventures, Peak State Ventures oraz wcześniejszymi inwestorami: Javelin Venture Partners, Uncork Capital, First Round Capital i Lowercase Capital. Inwestorzy indywidualni to m.in. współzałożyciel i dyrektor generalny Frederic Kerrest, Okta CMO Ryan Carlson, były dyrektor Wykonawczy Marketo/Adobe Aaron Bird, Avid Larizadeh Duggan, Gary Swart i Dyrektor CmO Talend Lauren Vaccarello.

Poprzednie finansowanie Stensul

Poprzednia runda inwestycyjna miała miejsce 20 czerwca 2018 roku. Wtedy to firma poinformowała, że zakończyła rundę finansowania serii A o wartości 7 milionów dolarów. Tamto finansowanie zostało wykorzystane przede wszystkim na rozbudowę zespołu do którego dołączył wtedy Manny Ataebi (były lider marketingu w Ghostery, Logicworks i ConveyIQ) jako VP Marketing & Sales Development oraz Jesse Brightman (dawniej pracowała w Percolate i VaynerMedia) jako Head of Customer Success.

– Jeśli spojrzeć na e-maile marketingowe w naszej skrzynce odbiorczej od firm B2B lub B2C, mogę prawie zagwarantować, że stworzenie każdego z nich zajęło tygodnie, a w niektórych przypadkach był to bardzo bolesny i kosztowny proces. Dzięki Stensul, użytkownik nietechniczny może stworzyć doskonały marketing mailngowy w mniej niż 20 minut – powiedział wtedy Dinkin.