Czy przedsiębiorcy znają mocne i, co ważniejsze, słabe strony swojej firmy? Czy mają świadomość procesów w niej zachodzących? Z jakich narzędzi korzystają do komunikacji wewnętrznej, kontaktu z klientami, zarządzania zadaniami czy wystawiania faktur?
Zdjęcie royalty free z Fotolia
Fundacja Przedsiębiorczości BusinessCaddy zaprasza przedsiębiorców do wypełnienia ankiety. Celem badania jest sprawdzenie, w jaki sposób polskie przedsiębiorstwa zarządzają wiedzą, komunikacją i informacją, z jakich narzędzi korzystają w tym celu i czy są one zależne od wielkości przedsiębiortstwa. Twórcy badania chcieliby również dowiedzieć się, czy przedsiębiorcy są świadomi swoich słabych stron i tego, co w ich firmie możnaby usprawnić.
Ankietę znajdziesz tutaj
Fundacja Rozwoju Przedsiębiorczości BusinessCaddy powstała w sierpniu 2013 roku i została powołana w celu promocji przedsiębiorczości i wspomagania mikro i małych przedsiębiorców. Celem fundacji jest prowadzenie działań mających na celu promocję przedsiębiorczości oraz szerzenie wiedzy i ułatwianie prowadzenia działalności dla mikro i małych przedsiębiorstw.