Główny operator mediów cyfrowych w rejonie Azji i Pacyfiku – Komli Media nabył platformę reklamową ZestADZ. Warunki transakcji nie zostały ujawnione.
ZestADZ jest mobilnym produktem reklamowym należącym do spółki Mobile-worx, która ma swoją główną siedzibę w Chennai w Indiach oraz biura w Los Angeles i Des Moines.
Mobile-worx została założona w 2007 roku i jest prowadzona przez Asifa Ali’ego.
Nowy nabytek Komli Media pozwala reklamodawcom i agencjom reklamowym na dokładne trafianie z przekazem do użytkowników urządzeń mobilnych. Mobilne kampanie reklamowe na platformie ZestADZ kierowane są do właścicieli smartfonów z systemem iOS, Android i Windows Mobile.
Komli Media nastawia się całkowicie na rynek Azji i Pacyfiku. eMarketer podaje, że liczba użytkowników smartfonów w tym regionie zwiększy się dwukrotnie z 623 milionów w 2011 do ponad 1,22 miliarda w 2015 roku (według tych prognoz pod koniec 2015 roku, co drugi użytkownik mobilnego internetu na świecie, będzie pochodził właśnie z rejonu Azji i Pacyfiku).
źródło: techcrunch.com