Foap, aplikacja mobilna i platforma z autentycznymi zdjęciami tworzonymi przez użytkowników, ogłosił dzisiaj wydanie nowej wersji aplikacji androidowej.
Aplikacja umożliwia fotografom używającym urządzeń z Androidem sprzedaż zdjęć takim markom jak Motorola, Andaz Hotels by Hyatt czy Condé Nast. Jest ona pierwszą aplikacją fotograficzną zintegrowaną z zegarkiem Android Wear. Jednocześnie Moto 360 jest pierwszym androidowym urządzeniem typu ‘wearable’, które w pełni korzysta z aplikacji Foap.
Motorola została oficjalnym partnerem nowej wersji aplikacji androidowej Foap i z tej okazji zorganizowała misję: “For the love of Android”. Celem misji jest pokazanie czym jest Android dla użytkowników, jakie wiążą się z z nim emocje, czy sytuacje. Nagrodą za pierwsze miejsce jest 1000 dolarów, za drugie i trzecie smartfon Moto X, czwarte i piąte miejsca zostaną nagrodzone zegarkami Moto 360.
Nowe misje
Nowa aplikacja androidowa zawiera bardziej angażującą sekcję “Mission”, gdzie wiodące marki szukające konkretnych treści organizują konkursy fotograficzne. Foap w ciągu ostatnich dwóch lat zorganizował już ponad 200 misji dla firm Fortune 500 i międzynarodowych agencji reklamowych.
David Los, CEO firmy Foap mówi: “Bardzo się cieszymy, że możemy podzielić się nową aplikacją z androidową społecznością. Stworzyliśmy zupełnie nową aplikację z angażującą częścią społecznościową, która pozwala na więcej aktywności i interakcji pomiędzy użytkownikami. Naszym celem było, by aplikacja była dużo bardziej przyjazna dla użytkownika oraz by była w całości zgodna z najnowszymi wytycznymi Google w ramach material design przeznaczonego na urządzenia wearables.”
Od 2012 roku, Foap zbudował społeczność ponad 500 tysięcy użytkowników, którzy tygodniowo udostępniają ponad 30 tysięcy zdjęć i oceniają prawie 400 tysięcy zdjęć.