– Brand24 jest w trakcie transformacji produktowej, która zmienia podejście do monitoringu marki w sieci. Transformacja od narzędzia dostarczającego wzmianki internetowe w kierunku produktu zapewniającego interpretację tego, co o marce napisane jest w sieci. Do zbudowania takiej technologii kluczem są: sprawny system indeksowania treści Internetowych, algorytmy sztucznej inteligencji działające na semantyce tekstu pisanego oraz dziedzinowa wiedza z zakresu monitoringu marki w sieci. Po 10 latach, mając już skuteczny mechanizm indeksowania Internetu i dogłębną wiedzę dziedzinową, wykonujemy kolejny krok – budowę algorytmów potrafiących interpretować treści pojawiające się na temat marek naszych klientów – mówi Piotr Wierzejewski, Członek Zarządu, CTO, Brand24.
– Zaplanowane na najbliższe lata prace badawcze będą dużym krokiem w rozwoju technologii Brand24. Problemy wielojęzykowej analizy tekstu, a także budowy modeli analizujących dane multimodalne są aktualnie jednym z najciekawszych i najbardziej rozwojowych kierunków badań nad sztuczną inteligencją i pozwolą nam rozbudować produkt w obszarach bardzo istotnych dla klientów Brand24 – mówi Krzysztof Rajda, Head of R&D, Brand24.