eStoreMedia, dostawca oprogramowania SaaS do optymalizacji sprzedaży w e-commerce, pozyskał 30 mln dolarów

Dodane:

Informacja prasowa Informacja prasowa

eStoreMedia, dostawca oprogramowania SaaS do optymalizacji sprzedaży w e-commerce, pozyskał 30 mln dolarów

Udostępnij:

Firma eStoreMedia, twórca oprogramowania eStoreCheck, zwiększającego sprzedaż marek konsumenckich w kanale e-commerce, pozyskała w pierwszej rundzie finansowanie w kwocie 30 mln dolarów. Spółka przeznaczy środki na rozwój autorskiej technologii Digital Shelf Automation oraz ekspansję na nowe rynki.

eStoreMedia dostarcza platformę SaaS, dzięki której można zwiększać sprzedaż online i analizować obecność swoich marek w sklepach internetowych oraz na platformach marketplace (takich jak np. Amazon czy Allegro). Dzięki wykorzystaniu sztucznej inteligencji i analiz opartych o algorytmy uczenia maszynowego, narzędzia udostępniane przez eStoreMedia dają firmom prowadzącym sprzedaż online dogłębną wiedzę o tym, jak ich produkty prezentowane są przez sklepy internetowe oraz co należy zrobić, aby zmaksymalizować ich sprzedaż.

Kim są inwestorzy?

Inwestorzy – KennetPartner soraz Digital+ Partners – są doświadczeni we wspieraniu przedsiębiorstw B2B i narzędzi typu SaaS. Dodatkowo, poza inwestycją kapitałową w wysokości 30 mln USD, Kennet Partners planuje wesprzeć zarząd eStoreMedia najlepszymi ekspertami z branży. Pomoże to wzmocnić jej pozycję w Europie oraz rozwinąć biznes w Stanach Zjednoczonych, Azji i Ameryce Południowej. Kennet Partners znany jest na polskim rynku m.in. z inwestycji w Codility.

Współpraca z Kennet Partners oraz Digital+ Partners to pierwsza zewnętrzna inwestycja kapitałowa dla eStoreMedia. Wywodząca się z Polski firma przez ostatnie 10 lat rosła dynamicznie dzięki własnym źródłom finansowania, pozyskując kilkudziesięciu klientów z listy Fortune 500 oraz realizując dla nich projekty w przeszło 50 krajach świata. Założyciele firmy zdecydowali się na partnerstwo z doświadczonym inwestorem, aby w pełni wykorzystać błyskawiczny rozwój, widoczny aktualnie w branży e-commerce.

Zespół eStoreMedia ma nadzieję, że kapitał, wiedza i kontakty pozyskane od obu inwestorów, dodatkowo przyspieszą ten wzrost.

Digital Shelf Automation

Bartosz Kiełbinski, założyciel i CEOeStoreMedia, mówi: Cieszymy się z możliwości, jakie otwierają się dzięki współpracy z silnymi inwestorami. W ten sposób robimy ogromny skok w kierunku realizacji naszej wizji – stworzenia uniwersalnej platformy Digital Shelf Automation, która zmieni sposób współpracy między właścicielami marek oraz sklepami prowadzącymi ich sprzedaż online. W eStoreMedia mamy unikalną kombinację ekspertów z dziedzin sprzedaży, brandingu i komunikacji oraz technologii, dzięki czemu potrafimy tworzyć narzędzia, które naprawdę zmienią reguły gry w e-commerce. Tym bardziej się teraz cieszymy, bo dzięki nowym inwestorom nasze pomysły są krok bliżej do realizacji.

DirkSchmuecking, Partner wDigital+ Partners mówi: – Jesteśmy pod wrażeniem osiągnięć eStoreMedia oraz mamy nadzieję, iż dzięki naszemu wsparciu firma zostanie globalnym liderem w branży analityki e-commerce dla producentów. Wraz z nowym finansowaniem, eStoreMedia ma wszystko, aby przyspieszyć rozwój swojego produktu, pozyskiwać jeszcze więcej talentów i stać się prawdziwie globalną organizacją.