Łączenie człowieka z technologią
Meetsales założyli w 2020 r. Tamara Bolsewicz i Jakub Mikołajczyk. Celem startupu jest zapewnienie specjalistom ds. sprzedaży przestrzeni do budowania relacji międzyludzkich z klientami oraz analiz opartych na danych w celu zawierania większej liczby transakcji online.
– Łatwo jest kupić tysiąc par skarpetek z Chin, ale gdy trzeba kupić tysiąc różnych elementów elektronicznych, to sprawa się komplikuje, zwłaszcza gdy nie ma się pomocy eksperta – mówi dla tech.eu Tamara Bolsewicz. Dodaje, że najważniejszą wskazówką w takich sytuacjach powinno być połączenie czynnika ludzkiego z e-commerce.
Wsparcie inkubatora, a potem inwestorów
Meetsales był pod skrzydłami polskiego inkubatora Catch The Tornado. Inni podopieczni braci Karwatka (Catch The Tornado) – Vue Storefront, są obecnie prowadzeni przez YCombinator.
– Świat, w którym żyjemy, zmienił się dramatycznie w ciągu ostatnich 18 miesięcy. Specjaliści ds. sprzedaży muszą dostosować się do sposobu, w jaki wprowadzają na rynek i sprzedają swoje produkty. Od razu przekonaliśmy się, że Tamara jest właściwą osobą do podjęcia tego wyzwania i jesteśmy podekscytowani możliwością wspierania jej zespołu – podsumowuje Christophe Maire z Atlantic Labs.
W finansowanie zaangażowali się również znani aniołowie biznesu: Jens Gamperl, dyrektor generalny i założyciel Sourceability; Ulrike Mueller, była współzałożycielka Demandware; Fabian Wesner i Tim Niemeier, obaj byli dyrektorzy ds. technologii w Rocket Internet oraz platforma e-commerce, Spryker.