Gwiazdy dla swoich fanów
Michał Frejtak, współzałożyciel i CMO spółki Shiny Group należącej do grupy Red Sky, jest przekonany, że projekt spotka się z uznaniem Polaków i dodaje, że oferowane zestawy subskrypcyjne tworzą nowy wymiar komunikacji z osobami, które podziwiamy. – Dla milionów Polaków jest to innowacyjny sposób na kontakt z osobami, które je inspirują, interesują i stanowią autorytet. Ponadto jest to forma zaproszenia gwiazdy do domu – twierdzi Frejtak. Z kim firma nawiązała już współpracę?
Do współpracy z InspiredBy zostali zaproszenie znani aktorzy, wokaliści, sportowcy oraz ikony show biznesu. Aktualnie paczki mogą być przygotowane przez siedem osobistości, a wśród nich znalazły się: Ewa Chodakowska, Kasia Tusk, Anna Wendzikowska, Agnieszka Jastrzębska, Aneta Zając, Stefano Terrazzino oraz Charlize Mystery. Największą popularnością i uznaniem fanów cieszą się przesyłki komponowane przez córkę byłego premiera oraz popularną trenerkę fitness. Jakiej zawartości przesyłki mogą spodziewać się odbiorcy?
Paczki odzwierciedlają osobowość ikony show biznesu
– W pudełku znajdziemy zestaw oryginalnych, ekskluzywnych przedmiotów wybranych przez idola. Mogą to być kosmetyki, książki, płyty, gadżety oraz akcesoria i biżuteria – podaje Michał Frejtak i dodaje, że w każdym zestawie znajdzie się również autorski list wraz z opisem i wyjaśnieniem dlaczego właśnie te produkty wybrał do swojego zestawu. Istotne jest, aby wskazane przez gwiazdę przedmioty odzwierciedlały osobę, która je wybrała. Będą to luksusowe towary o wartości od 300 do 500 złotych.
Twórcy projektu InspiredBy należącego do spółki Shiny Group mają ambitne cele biznesowe związane z przyszłością przedsięwzięcia. Pierwszym z ważnych punktów planu jest, aby paczki komponowane przez znane osoby były nadawane do odbiorców raz na trzy miesiące. Dzięki dobrej organizacji pracy wszystko idzie zgodnie z zamierzeniami. Ponadto serwis odwiedziło już sześćdziesiąt tysiecy fanów. Czego możemy spodziewać się w najbliższym czasie?
W Polsce jest wiele interesujących osobowości
Projekt InspiredBy wystartował w tym roku, a zespół go tworzący nie myśli jeszcze o jego ekspansji na rynki zagraniczne. – Zanim rozpoczniemy ekspansje na inne kraje uważamy, że mamy wiele wspaniałych osób w Polsce, z którymi chcielibyśmy rozpocząć współpracę – twierdzi pomysłodawca projektu i dodaje, że do końca roku planuje pozyskać minimum trzydzieści autorów paczek. Za zadowalający wynik uzna, gdy każda z gwiazd zyska po pięć tysięcy subskrybentów.
Przedsięwzięcie ma dużą szansę na sukces, ponieważ nie jest to pierwszy tego typu projekt przeprowadzany przez zespół Shiny Group. Już w 2012 roku, działając pod skrzydłami szczecińskiej grupy Red Sky, stworzyli i wypromowali markę Shiny Box działającą w modelu subskrypcyjnym podobnie jak InspierdBy, ale w branży beauty. Dotychczas subskrybenci Shiny Box zamówili blisko 100 000 paczek.
Zdjęcie główne artykułu royalty free z Fotolia