Łączymy przedsiębiorców – projekt non profit dla polskich firm

Dodane:

Informacja prasowa Informacja prasowa

Udostępnij:

6 maja ruszył nowy projekt non profit skierowany do polskich przedsiębiorców, organizowany przez firmę Yintaro. Jego celem jest dostarczanie innowacyjnych programów, aplikacji i poradników, które usprawniają prowadzenie biznesu i pomagają w pozyskiwaniu wartościowych kontaktów.

Uczestnicy pierwszej edycji otrzymają 40-dniowy abonament na korzystanie z monitoringu marki w sieci, poradnik oraz 10 % zniżki na dalsze korzystanie z usługi. Partnerem akcji jest Brand24. 

Zaletą projektu jest możliwość wypromowania najciekawszych, a zarazem najskuteczniejszych narzędzi, ułatwiających prowadzenie biznesu. Dodatkowo, działania mają na celu wspieranie innowacyjnych start-upów, które wprowadzają coraz to ciekawsze produkty na polskie i zagraniczne rynki.

– Chcieliśmy wyjść z propozycją niekomercyjnej wymiany doświadczeń pomiędzy przedsiębiorcami – mówi Marta Lipka-Krawczyk, Managing Partner Yintaro. Sami zarządzamy bazami danych i wiemy jak je wykorzystać, by dotrzeć do tych firm , którym dane rozwiązania są najbardziej przydatne. Jesteśmy przekonani, że taka nowa jakość wymiany treści pozytywnie wpłynie na polskie przedsiębiorstwa oraz rozwój start-upów w Polsce. 

Zgłoszenia do pierwszej edycji projektu przyjmowane są do 15 maja. Kolejna odsłona umożliwia skorzystanie z biznesowego kursu języka angielskiego, prowadzonego przez firmę Funmedia.

Więcej informacji o projekcie można znaleźć na stronie www.laczymyprzedsiębiorców.pl

Zdjęcie główne artykułu by flickr.com/photos/joi/CC BY 2.0