Shoplo Omnisale to narzędzie do wielokanałowej sprzedaży, które pomaga e-przedsiębiorcom sprzedawać więcej, jednocześnie oszczędzając przy tym czas. Potencjał platformy został ostatnio doceniony przez jurorów MassChallenge, największego na świecie akceleratora, którzy zaprosili polski startup do uczestnictwa w swoim programie. Konkurencja była wyjątkowo silna – ponad 2250 biznesów, aplikujących z całego świata. Proces selekcji składał się z dwóch etapów : aplikacji online oraz tzw. pitch deck’a. O finalnym wyborze zadcydowało ponad 70 ekspertów.
– Feedback jurorów Masschallenge był dla nas niezwykle cenny, ponieważ mieliśmy okazję skonfrontować nasz pomysł z punktem widzenia najbardziej znaczących inwestorów, CEO oraz doradców biznesowych – mówi Agnieszka Lekszycka, CMO Shoplo Omnisale.
Co firma zyska dzięki programowi? Masschallenge udostępnia uczestnikom coworkingową przestrzeń w nowoczesnym Tobacco Dock w Londynie, gdzie najlepsze startupy z całego świata wymieniają się swoimi doświadczeniami i wiedzą. Oprócz tego, akcelerator daje firmie dostęp do ponad 600 znanych na całym świecie mentorów, którzy będą ją wspierać, dzieląc się swoimi kontaktami oraz wspomagając rozwój produktu. Co więcej, jeszcze w październiku 2015 najlepsze startupy otrzymają nagrodę pieniężną w wysokości £500 000.
Shoplo Omnisale przewiduje, że uczestnictwo w akceleratorze przyśpieszy zachodnioeuropejską ekspansję startupu. – Mamy nadzieję, że wiedza, którą zdobędziemy dzięki Masschallenge, pomoże nam podbić dużo szybciej nowe rynki. Widzę wielki potencjał w programie, dlatego chciałbym, aby cały nasz zespół z niego skorzystał, szkoląc się u znanych na całym świecie ekspertów – mówi Patryk Pawlikowski, CEO oraz założyciel firmy.
Shoplo Omnisale już teraz działa na brytyjskim rynku – firma ma swoje biuro w Londynie. Zaangażowanie w Masschallenge pomoże startupowi przenieść więcej pracowników do UK, aby mogli doświadczyć lokalnego ekosystemu biznesowego.
fot. pixabay.com