Twórcy poniższych filmów wracają do korzeni kinematografii. Nie dzieje się to jednak z powodu ograniczeń technologicznych, tylko z chęci uwypuklenia kluczowego story oraz wprowadzenia widza w odpowiedni klimat (od którego lektor, czy „gadająca głowa” mogła nas odciągnąć). Jak obronić reklamę produktu bez wypowiadania słów? Oto świetne na to przykłady:
1. Handiemail
Materiał pokazuje, jak przy pomocy maila wysłać ręcznie napisany list
2. Zendesk
Zendesk tłumaczy, jak można nawiązać naprawdę bliską relację z klientem
3. Shyp
Podjęło się wyzwania pokazania, jak dzięki aplikacji możemy wysłać przedmiot na drugi koniec świata
4. Mailchimp
Firma ta, krótką formą wideo starała się pokazać, jak w kilka sekund sprzedać produkt dzięki newsletterowi
5. Notabli
W filmie zobaczymy główny produkt firmy, za pomocą którego w łatwy i elegancji sposób możemy udostępnić wspomnienia z dzieciństwa
6. Facebook
Twórcy tego filmu przedstawili, bez głosu lektora, poradnik o tym, jak będąc głodnym obrzucić się stickerami
7. Squarespace
Z tego materiału dowiemy się, że internet nie ma ograniczeń
8. Hyperlapse
Tłumaczy filmem do czego służy do narzędzie, a pomaga tworzyć przyspieszone ruchome obrazki
9. The Met App
Dzięki tej aplikacji żadne muzeum nie będzie miało przed nami tajemnic
10. Deezer
A dzięki niej serce „zacznie bić” w rytm muzyki na życzenie
Zajrzyj do poprzednich części tego cyklu artykułów:
Filmy promocyjne startupów - przegląd cz. 7
Filmy promocyjne startupów – przegląd cz. 6
Filmy promocyjne startupów – przegląd cz. 5
Łukasz Dolata
Co-Owner/Producer – oversee.pl
Producent w Oversee Production specjalizującej się w realizacji filmów i animacji. Po godzinach pracy nienasycony fan kina oraz miłośnik wysiłku fizycznego pod niemal każdą postacią. Wieczny optymista i idealista.