Będzie w nich można kupić ciepłe przekąski, jak np. bardzo popularne wśród klientów sieci hot dogi i burgery, pożywne kanapki, zdrowe sałatki oraz ciepłe i zimne napoje, w tym gorącą, świeżo mieloną kawę. Pierwsza mobilna Żabka pojawiła się w strefie gastronomicznej Wrocław Tattoo Konwent.
– Sklepy Żabka są obecne zarówno w dużych aglomeracjach, jak i małych miejscowościach. Staramy się być jak najbliżej naszych klientów, dlatego tworzymy nowe rozwiązania, umożliwiające im skorzystanie z naszej oferty także w miejscach, w których spędzają oni wolny czas. Nowy koncept jest mobilny, a to oznacza, że stoisko jest montowane na czas eventu i demontowane po jego zakończeniu, by mogło funkcjonować na kolejnych wydarzeniach – mówi Adam Manikowski, dyrektor zarządzający Żabka Polska.
Uczestnicy targów, koncertów czy różnego rodzaju wydarzeń sportowych lub kulturalnych na zaspokojenie głodu lub pragnienia zwykle mają mało czasu. Dlatego mobilna Żabka stawia przede wszystkim na szybkość i jakość obsługi. A dostępny w niej asortyment ograniczono do przekąsek i napojów. W ofercie mobilnej Żabki nie mogło zabraknąć niezwykle popularnych wśród klientów sieci hot dogów oraz burgerów w różnych rodzajach. Osoby, które nie mają ochoty na ciepłe przekąski, mogą sięgnąć po świeże, pożywne kanapki Tomcio Paluch lub sałatki Dobra Karma. W sklepie dostępna jest także gorąca, aromatyczna kawa na wynos w różnych rodzajach, serwowana w pełni biodegradowalnych kubkach, oraz napoje zimne, w tym woda mineralna OD NOWA, płynne przekąski Foodini i Wycisk.
Dzięki zastosowaniu mobilnych, zmiennych, łatwo adaptowalnych elementów wyposażenia, asortyment w mobilnych Żabkach podczas kolejnych eventów będzie dobierany indywidualnie, na podstawie profilu wydarzenia oraz profilu klienta. Po zakończeniu Wrocław Tattoo Konwent mobilna Żabka będzie testowana na kolejnych wydarzeniach w całej Polsce.