Comarch IBARD – program do backupu, przesyłania plików i wydajnej pracy online

Dodane:

MamStartup logo Mam Startup

Comarch IBARD – program do backupu, przesyłania plików i wydajnej pracy online

Udostępnij:

Dla każdej firmy, bez względu na to, czy jest to małe przedsiębiorstwo, średnia lub duża firma, czy też wielka korporacja, dostęp do danych online, możliwość przesyłania dokumentów i ich edytowania, a przede wszystkim bezpieczeństwo tych danych to bardzo istotne kwestie.

Szczególnie w dzisiejszym świecie, w którym bez obecności w Internecie praktycznie nie ma możliwości prowadzenia biznesu. Narzędziem, które umożliwia szeroko rozumianą pracę online, jest Comarch IBARD. To dysk w chmurze dla firm, program do backupu plików oraz baz danych. Ponadto umożliwia synchronizację tych danych na różnych urządzeniach, w tym także mobilnych. Wszystko przy bezpiecznym udostępnianiu i szyfrowaniu plików.

Comarch IBARD – istotne informacje

Comarch IBARD to oprogramowanie, będące na rynku już od 2009 roku. Jest to profesjonalna usługa, która umożliwia bezpieczne przechowywanie danych w chmurze, a także wykonywanie backupu online i synchronizowanie danych w bezpiecznej chmurze Comarch. W ofercie Comarch IBARD dostępne są rozwiązania dla małych i dużych firm, a także dla dostawców usług, m.in. dla firm telekomunikacyjnych. Stosują go firmy w Polsce i w całej Europie.

Comarch IBARD – najważniejsze funkcjonalności

Spośród funkcji, jakie oferuje Comarch IBARD, warto zwrócić uwagę na poniższe rozwiązania, które usprawniają pracę przedsiębiorstw:

  • backup plików i baz danych – prosty kreator zadań backupu sprawia, że kopia zapasowa ważnych dla nas danych może zostać przesłana do chmury w dowolnym dniu i w określonym czasie,
  • przechowywanie danych w chmurze – to usługa pozwalająca na bezpieczne przechowywanie plików każdego typu w chmurze, istnieje także możliwość wersjonowania każdego z przechowywanych plików,
  • bezpieczne udostępnianie oraz szyfrowanie plików – umożliwia zarządzanie dostępami wśród użytkowników usługi, z kolei szyfrowanie danych na czas przesyłu oraz generowany indywidualnie klucz zapewniają pełne bezpieczeństwo,
  • synchronizacja danych na wielu urządzeniach – pozwala nam na dostęp do danych w każdym momencie i o każdej porze, dane na urządzeniu mobilnym można edytować, a zmiany są widoczne w czasie rzeczywistym na wszystkich urządzeniach, które są zalogowane.

Dla kogo jest Comarch IBARD?

Comarch IBARD to oprogramowanie do pracy online, z którego mogą skorzystać:

  • klienci Comarch ERP – Comarch IBARD to narzędzie zintegrowane z systemami Comarch ERP Optima i Comarch ERP XL,
  • małe oraz średnie przedsiębiorstwa – Comarch IBARD jest przeznaczony dla każdej firmy bez względu na jej wielkość czy strukturę,
  • duże firmy – w przypadku sektora dużych przedsiębiorstw w ramach Comarch IBARD dostępna jest sprofilowana oferta.

Co jeszcze warto wiedzieć o narzędziu dla firm Comarch IBARD?

Bezpieczny system do backupu, przechowywania oraz udostępniania danych – Comarch IBARD – zapewnia dla firm, a także ich pracowników na wszystkich szczeblach, takie udogodnienia jak:

  • wygodne zarządzanie danymi firmowymi z każdego miejsca – zarówno z komputera, jak i z urządzeń mobilnych, np. smartfona,
  • automatyczną kopię bezpieczeństwa systemów, zgodnie z ustalonym grafikiem,
  • codzienny automatyczny backup wybranych – najbardziej strategicznych danych firmy,
  • możliwość śledzenia statusu wykonania backupu poprzez aplikację dostępną na urządzenia mobilne,
  • intuicyjny interfejs pozwalający na bardzo szybkie dodawanie nowych zasobów do kopii bezpieczeństwa,
  • kompatybilność z najczęściej wybieranym programem do zarządzania firmą w sektorze MSP – Comarch ERP OPTIMA,
  • gromadzenie zawsze w pełni chronionych danych,
  • pracę w tle bez konieczności ingerencji pracownika,
  • funkcje powiadomień e-mail umożliwiające nieustanną kontrolę nad kopiami bezpieczeństwa – dzięki temu wszystkie backupowane dane są w zawsze aktualne,
  • przechowywanie danych w zabezpieczonym centrum danych Comarch Data Center,
  • jest to narzędzie, które dba o bezpieczeństwo informatyczne w firmie w sposób całkowicie automatyczny,
  • prosty i intuicyjny kreator backupu,
  • łatwą i szybką wymianę dokumentów pomiędzy placówkami.

 

Artykuł powstał we współpracy z Comarch