Audioteka uruchamia subskrypcję na audiobooki w Niemczech

Dodane:

Informacja prasowa Informacja prasowa

Udostępnij:

W tym tygodniu w Niemczech Audioteka rozpoczęła oferowanie audiobooków w modelu subskrypcji we współpracy z mobilcom-debitel (czwarta co do wielkości firma na rynku telekomunikacyjnym w Niemczech). To kolejny przykład zagranicznego skalowania biznesu Audioteki, przygotowany z tak dużym rozmachem.

Oferowana przez Audiotekę i mobilcom-debitel subskrypcja na audiobooki polega na udostępnianiu audiobooków z audioteka.de za stałą miesięczną opłatę 9,99 EUR, doliczaną do rachunku telefonicznego. W ramach tej usługi Klienci mogą wybrać jeden, dowolny audiobook z całej oferty. To pierwszy przykład uruchomienia subskrypcji na audiobooki przez operatora komórkowego w Niemczech, dodatkowo zrealizowany w partnerstwie z polską firmą – Audioteką.

fot. pixabay.com

– Jesteśmy wyjątkowo zadowoleni z tego, że znaleźliśmy w Audiotece silnego partnera audiobookowego w Niemczech. Dzięki temu możemy oferować swoim klientom produkt, który po pierwsze pasuje do ich mobilnego trybu życia, a po drugie jest na wyższym poziomie niż porównywalne oferty innych firm, bo kolekcja Audioteki zawiera też znaczącą ilość międzynarodowych bestsellerów dostępnych w różnych językach obcych – wyjaśnia Antonius Fromme, Head of Digital-Lifestyle-Services w mobilcom-debitel.

Do współpracy w ramach uruchomienia subskrypcji przystąpili wszyscy wydawcy niemieckiego rynku audiobooków, z którymi obecnie współpracuje Audioteka, łącznie 130-tu, a wśród nich pięciu największych: Random House Audio, Der Hörverlag, Lübbe Audio, Argon Verlag i Hörbuch Hamburg. W ramach subskrypcji dostępny jest cały katalog audiobooków obecny w audioteka.de, a cena 9,99 EURO to często zniżka nawet do 80% w stosunku do okładkowej ceny danego audiobooka.

– Dla nas jest to wyjątkowa szansa na poszerzenie naszego grona odbiorców i dotarcia do całkiem nowej grupy słuchaczy. Wprowadzenie tego kanału dystrybucji jest krokiem w kierunku spełnienia wymagań naszych użytkowników i naturalny krok w naszym rozwoju – mówi Marc Sieper z Lübbe Audio.

– Sprzedaż audiobooków w modelu subskrypcji to dla nas obecnie drugi najważniejszy model sprzedaży audiobooków, który dodatkowo regularnie bardzo się umacnia – mówi Marcin Beme prezes Audioteka S.A. – Dlatego już od kilku miesięcy szykujemy uruchomienie sprzedaży audiobooków w modelu subskrypcji na innych naszych rynkach. Samodzielnie lub tak jak w przypadku Niemiec, w partnerstwie z operatorem GSM. I tak właśnie w czerwcu startujemy z subskrypcją w Niemczech, w wakacje ruszamy w Czechach, potem uruchamiamy usługę we Francji i naszych krajach z obszaru Latin America – dodaje Beme.

Start subskrypcji Audioteki w Niemczech zbiega się w czasie z rynkową premierą pierwszej niemieckojęzycznej superprodukcji Audioteki, wyprodukowanej we współpracy z Bastei Lübbe i Sound Tropez – “Walking Dead”, która w przedsprzedaży bije rekordy popularności, osiągając poziom kilkunastu tysięcy zamówionych egzemplarzy. Uruchomienie subskrypcji będzie już w czerwcu wsparte kampanią reklamową o wartości kilku milionów euro, organizowaną przez mobilcom-debitel.