– Jesteśmy już na ostatniej prostej w drodze do giełdowego debiutu. To dla nas ważny krok, odzwierciedlający dynamiczny rozwój spółki i rozbudowęskali działalności. Konsekwentnie realizujemy strategię, której efekty widać w coraz lepszych wynikach finansowych. Czekamy na wyznaczenie pierwszego dnia notowań akcji na NewConnect. Serdecznie dziękuję za zaangażowanie w tym procesie zarówno całemuzespołowiWoodpecker.co, jak i naszym doradcom. – komentuje Mateusz Tarczyński, prezes zarządu Woodpecker.co.
Woodpecker.co S.A.oferuje oprogramowanie w modelu SaaS ułatwiające pozyskiwanie nowych klientów i utrzymywanie relacji poprzez automatyzację czasochłonnych procesów związanych z komunikacją. Narzędzie znajduje zastosowanie m.in. w procesie aktywnej sprzedaży, pozyskiwania partnerów biznesowych i rekrutacji pracowników.
W I półroczu 2021 r. Woodpecker.co wypracował ponad 6,5 mln zł przychodów, co stanowi 33,8 proc. wzrost w porównaniu do wyniku za I półrocze 2020 roku. Jeszcze szybciej rosły zyski spółki – wynik EBITDA wyniósł blisko 1,5 mln zł, a zysk netto – ponad 1,0 mln zł i był ponad 3‑krotnie wyższy niż w porównywalnym okresie roku poprzedniego.
– Szybki wzrost zyskowności to jedna z korzyści działania w modelu SaaS, który pozwala generować nową sprzedaż przy niższych kosztach. Dzięki temu z każdej nowej sprzedaży realizujemy coraz lepsze wyniki. Nasz zysk po pierwszym półroczu już jest większy niż w całym ubiegłym roku. Co ważne, coraz więcej przychodów osiągamy ze sprzedaży zaawansowanych pakietów abonamentowych. Przekłada się to na dynamiczny wzrost ARPA, który w II kwartale po raz pierwszy przekroczył 100 USD, a rok wcześniej był na poziomie 72 USD. – dodaje Mateusz Tarczyński.
Z aplikacji Woodpecker.co korzystają klienci z ponad 70 krajów, w tym prawie połowa to firmy z USA według danych na dzień 30 czerwca 2021 r. Rozwiązanie wyróżnia się łatwą implementacją, wysokim poziomem bezpieczeństwa i wskaźnikiem dostarczalności wiadomości. Możliwość integracji z kilkudziesięcioma popularnymi narzędziami tj.: Gmail, Zapier czy Pipedrive, pozwala odbiorcom aplikacji sprawniej przeprowadzić proces automatyzacji.
Woodpecker.co S.A.planuje dalszą penetrację oraz zwiększanie swojego udziału w rynku poprzez realizację wdrożonej strategii rozwoju. Spółka zamierza także rozbudowywać swoje narzędzie o możliwość automatyzacji komunikacji prowadzonej za pośrednictwem kolejnych kanałów, tj. telefonicznie i poprzez social media. Planuje w ten sposób dotrzeć do nowych klientów z różnych branż.