Czym jest Wasz projekt?
Eventi jest narzędziem umożliwiającym proste i szybkie zamawianie usług przez Internet i/lub aplikację mobilną, a ich wykonawcom ułatwia proces ofertowania i obsługi zleceń, także za pomocą aplikacji mobilnych.
Jaki problem rozwiązujecie?
Klient po sprecyzowaniu swoich oczekiwań, otrzyma tylko takie zlecenia, które jego wymagania spełniają. System automatycznie rozsyła zapytania do usługodawców, którzy mogą zrealizować konkretną potrzebę klienta, z uwzględnieniem ich budżetu i dostępności. Klienci z kolei otrzymują najlepsze oferty od wykonawców usług, zainteresowanych realizacją zlecenia w danym terminie i budżecie. Klienci oraz wykonawcy usług otrzymują wzajemne namiary kontaktowe dopiero po akceptacji (złożeniu) oferty przez usługodawcę. Klient ma możliwość złożenia zamówienia (tj. zawarcia umowy i opcjonalnie dokonania płatności) u wybranych dostawców elektronicznie. Po realizacji usług strony wystawiają sobie nawzajem oceny.
Do kogo kierujecie swój projekt?
Projekt skierowany jest do bardzo szerokiej grupy odbiorców. Z jednej strony są to partnerzy serwisu, którzy oferują swoje usługi przy różnego typu eventach. Z drugiej strony są to klienci biznesowi, którzy chcą uświetnić organizowane wydarzenie usługami, którzy szukają wykonawców.
Kto stoi za projektem?
Zespół składa się z Karoliny Piwowar, która jest współwłaścicielem i prezesem Eventi, Łukasza Rzepeckiego – współzałożyciela i inwestora Eventi. Niedawno do zespołu dołączył Tomasz Marek jako Business Development Manager.
Na jakim etapie jest projekt? Jakie macie obecnie wyniki?
Eventi ruszyło i w dalszym ciągu skupiamy się na doskonaleniu produktu oraz działaniach promocyjnych i marketingowych, by dotrzeć do jak najszerszego grona odbiorców.
Jakie są plany rozwoju?
W dłuższej perspektywie czasowej przewidywany jest rozwój platformy na inne branże z zakresu tzw. „usług lokalnych”. Chcemy by Eventi.com.pl stało się bazą wszystkich niezbędnych usługodawców. Planuje się pozyskanie dodatkowego kapitału na dynamiczny rozwój w tym kierunku – zarówno na działania IT, sprzedażowe jak i marketingowe.