Indoorway pozyskał ponad 11 mln zł na dalszy rozwój systemu lokalizacji w zakładach produkcyjnych

Dodane:

Informacja prasowa Informacja prasowa

Indoorway pozyskał ponad 11 mln zł na dalszy rozwój  systemu lokalizacji w zakładach produkcyjnych

Udostępnij:

Indoorway, twórca systemu do pomiaru lokalizacji i analizy ruchu zasobów w firmach produkcyjnych opartego na technologii Ultra WideBand (UWB), poinformował 29 września br. o zamknięciu rundy finansowania. Spółka pozyskała 4 mln zł, dzięki inwestycji Adama Rudowskiego, General Partnera funduszu Level2 Ventures.

– Indoorway stworzył rozwiązanie umożliwiające analizę danych o ruchu zasobów zaangażowanych w procesy produkcyjne i logistyczne, z wykorzystaniem sztucznej inteligencji. Dzięki wysokiej jakości pozyskiwanych danych, Indoorway generuje rekomendacje pozwalające na optymalizację tych procesów, prowadząc do wzrostu produktywności oraz redukcji kosztów operacyjnych – mówi Adam Rudowski, General Partner Level2 Ventures.

Pozyskany przez Indoorway kapitał zostanie przeznaczony na wzmocnienie działań sprzedażowych w Polsce i Europie oraz wsparcie rozwoju produktu, na który Narodowe Centrum Badań i Rozwoju (NCBiR) przyznało właśnie grant w wysokości 7,2 mln zł. Spółka pozyskała środki na rozwój produktu o nazwie “Automatyczny Lean Manager”, którego algorytmy będą automatycznie wykrywały anomalie oraz trendy w procesach produkcji oraz logistyki wewnętrznej, a następnie rekomendowały działania poprawiające wydajność oraz optymalizujące procesy.

– Pandemia Covid-19 sprawiła, że transformacja cyfrowa w zakładach produkcyjnych nabrała rozpędu. Tylko te firmy, które potrafią szybko reagować na zmieniające się warunki, wygrają w nowych realiach biznesowych, a bez rzeczywistych danych o procesach związanych z produkcją trudno tę walkę wygrać. Naszym celem zaś jest dostarczenie takiego rozwiązania, które pomoże zakładom produkcyjnym stale poprawiać konkurencyjność i osiągnąć korzyści liczone w milionach złotych. Dzięki pozyskanym środkom planujemy przekazywać klientom wartościowe rekomendacje w sposób automatyczny i na podstawie większej ilości wysokiej jakości danych – mówi Adam Komarnicki, prezes zarządu Indoorway.

Indoorway, które istnieje od 2017 roku, wdrożyło do tej pory swoje rozwiązanie w ponad 25 czołowych przedsiębiorstwach produkcyjnych w Polsce i na świecie m.in.: LOTTE Wedel, Whirlpool, Solaris, Michelin, Dr Irena Eris.