Lech Kaniuk prezesem VF Poland

Dodane:

Informacja prasowa Informacja prasowa

Udostępnij:

Lech Kaniuk kojarzony jest przede wszystkim z PizzaPortal.pl . Przedsiębiorca z początkiem lipca bieżącego roku powołał spółkę VF Poland dedykowaną dostawom posiłków. Specjalna flota samochodów ma na celu usprawnić dostawy i zoptymalizować cały proces dostarczania jedzenia do klientów.

Kiedy Kaniuk rozpoczynał swoją działalność w branży gastronomicznej 2006 roku zamawianie jedzenia online było nowością, w której powodzenie mało kto wierzył. Dziś stanowi standardową, integralną ofertę każdej restauracji oferującej dowóz posiłków. W 2015 roku przyszedł czas na kolejną rewolucję, tym razem w samych dostawach. Ma być lepiej, szybciej i bardziej ekologicznie.

Na zdjęciu Lech Kaniuk | fot. materiały prasowe 

Udoskonalone dostawy – szybciej i sprawniej

Głównym celem niedawno powołanej spółki VF Poland jest zoptymalizowanie dostawy jedzenia. Wsparcie skierowane jest przede wszystkim do restauracji, ale także związane jest z licznymi benefitami dla klientów. Stworzenie dedykowanej floty dostawców umożliwi dostawę właściwie każdej restauracji w Polsce, co sprawi, że lokal dotychczas nie oferujący dowozu jedzenia będzie miał taką alternatywę.

Powołana na początku lipca 2015 spółka zatrudnia na chwilę obecną 30 kierowców. Realizujemy dostawy między innymi dla McDonald’s, który jest obecny w ofercie na PizzaPortal.pl i nie posiada własnego systemu dowozu jedzenia. Chcemy, aby nasze dostawy były nie tylko sprawniejsze i szybsze, ale także zgodne z panującymi standardami. Planujemy rozbudować flotę dostawców do 1000 kierowców, którzy będą korzystali z elektrycznych aut przyjaznych środowisku – wyjaśnia Lech Kaniuk, Dyrektor Zarządzający PizzaPortal.pl.

Minimalny czas oczekiwania

Nowa spółka VF Poland ma za zadanie stworzyć całkiem nową technologię logistyczną, dzięki której dostawy będą lepiej zorganizowane, a klienci nie będą zniecierpliwieni długim wyczekiwaniem na posiłek. Kaniuk planuje obniżyć czas dostawy z 58 do średnio 35 minut. Tak krótki czas oczekiwania ma być porównywalny z czasem spędzonym na czekaniu w restauracji.

Planowane innowacje

 VF Poland to nie tylko przyśpieszenie czasu dostawy, ale także zapewnienie jej wysokiej jakości. W trakcie dostarczania jedzenia klient będzie wiedział dokładnie, gdzie jest jego zamówienie oraz w jakim czasie dotrze pod wskazany przez niego adres. Czas dostawy będzie aktualizowany za pomocą GPS i traffic data, analizującego natężenie ruchu. Dodatkowo spółka planuje wprowadzić do samochodów kamery, które będą podłączone do systemu GPS. Takie rozwiązanie umożliwi klientom sprawdzenie stanu drogi (ruch, panujące warunki) w wyznaczonej trasie dostawy.