Rynek gamingu rozwija się w bardzo dynamicznym tempie. Według szacunków wynikających z badań Polish Gamers Research, w Polsce gra już 16 mln osób między 15 a 65 rokiem życia. Według ekspertów z Polish Gamers Observatory przychody branży gier wygenerowane przez polskich konsumentów w roku 2021 przekroczą 2,5 mld złotych.
To dla tej społeczności mBank (mBank współpracuje także ze startupami) przygotował swoją najnowszą propozycję konta.
Co w sobie zawiera oferta?
- Konto i kartę z wzorem gamingowym, dostępne dla osób powyżej 13 roku życia.
- Zależnie od rodzaju konta – premia za otwarcie rachunku i aktywność, sięgająca nawet 300 zł.
- Rabaty na platformy gamingowe, gry i akcesoria, możliwe do uzyskania w programie lojalnościowym mOkazje. Partnerami banku są ASUS, GOG.com oraz Muve.pl. Listę partnerów bank będzie stale rozwijać.
- Wyzwania: bank razem ze znanymi twórcami gamingowymi (TVGRYpl, PAGO, Nieuczesana, UrQueen, Diables), rzuci graczom wyzwania. Jeśli gracz je przejdzie, otrzyma achievement mBanku, który odblokuje nagrodę. Wyzwania będą odbywały się minimum raz w miesiącu a ich kalendarz będzie dostępny na tej stronie.