Dzięki tej możliwości dostarczane są spójne kontekstowo reklamy online bez konieczności instalowania dodatkowego oprogramowania na urządzeniu konsumenta.
TV Sync jest odpowiedzią na zachowania multiscreeningowe współczesnej widowni. Narzędzie zapewnia zgodny komunikat reklamodawcy na drugim i trzecim ekranie tabletu, komputera czy telefonu. Wcześniej Samba TV wypróbowała na rynku reklamy rozwiązania cross-screen, które były używane w setkach udanych kampanii reklamowych w USA dla marek takich jak BMW czy LVMH.
„Jesteśmy bardzo zadowoleni z nawiązania współpracy z Syncmmatic w celu wprowadzenia naszego wiodącego rozwiązania w reklamie cross-screening do Polski. TV Sync pomoże reklamodawcom dotrzeć do polskiego konsumenta, kształtując w ten sposób przyszłość reklamy TV w Polsce, podobnie jak stało się to na innych rynkach, na których działa nasza technologia”, powiedział Ashwin Navin, CEO Samba TV.
Media Direction Group oraz Cadreon, programmatic hub IPG Mediabrands, są wśród pierwszych pilotażowych partnerów TV Sync. Według Roberta Niebrzydowskiego, dyrektora Performance Media w Media Direction, „Oferta wpisuje się w strategię nowo powstałej marki produktów efektywnościowych, Resolution Media, która kładzie nacisk na analityczne podejście do zarządzania mediami, w tym przypadku łączenie kampanii TV i Online”. Z kolei dla Anny Gruszki Chief Digital Officera z IPG Mediabrands jest to naturalny krok w kierunku spójnego zarządzania planami mediowymi Online i TV oraz ciągłego podwyższania kompetencji i możliwości sieciowego narzędzia Cadreon.
Zdjęcie główne artykułu tookapic.com CC0