jednocześnie dział agencji zajmujący się obsługą klientów w zakresie social
media.
Grupa AMP Media wprowadza na rynek swoją nową markę PoProstu.Net. To jednocześnie dział agencji zajmujący się obsługą klientów w zakresie social media.
Dział social media PoProstu.Net powstał w odpowiedzi na duże i stale rosnące zainteresowanie wielu firm obecnością ich marek w mediach społecznościowych typu Facebook, Twitter, czy YouTube. – Od jakiegoś czasu realizujemy dla naszych klientów działania promocyjne wykorzystując social media i zauważyliśmy, że przynoszą one pozytywny skutek. Dodatkowo widzimy, że zapotrzebowanie na tego typu akcje jest duże, stąd też narodził się pomysł stworzenia wyspecjalizowanego działu i jednocześnie brandu PoProstu.Net. Zaangażowaliśmy do niego osoby doskonale czujące ten kawałek internetowego tortu i rozumiejące jego specyfikę – tłumaczy Maciej Żmijewski, Prezes Zarządu Grupy AMP Media.
Zadaniem Poprostu.Net jest budowanie i realizacja strategii obecności marek w social media, poprzez skuteczną komunikację i działania promocyjne. Na początku dział będzie bazował na bogatym doświadczeniu Grupy AMP Media, która – jak wspomniał Maciej Żmijewski – prowadziła już takie działania w ramach dotychczasowych struktur dla kilku swoich klientów. Ich skutkiem są trwałe i lojalne stosunki z otoczeniem, które przekładają się na wymierne efekty, jak np. wzrost sprzedaży czy pozytywny wizerunek marki w Internecie. Osobą kierującą działem jest Marcin Jurczyński, osoba doskonale znająca rynek social media i mechanizmy nim rządzące. – Najważniejszym elementem działań w mediach społecznościowych jest atrakcyjny dialog. Wprowadzenie marki do serwisu to pierwszy i tak naprawdę najłatwiejszy krok. Kluczem do sukcesu jest natomiast wciągnięcie w społeczność marki jak najwięcej osób i utrzymywanie z tą grupą stałego kontaktu. Takie działania prowadzą bezpośrednio do celu, a jest nim dla nas mierzalny efekt – tłumaczy Marcin Jurczyński.
źródło: informacja prasowa