Jak to działa?
Horecalink.pl to pierwsze narzędzie oferujące pełne portfolio produktów dla rynku HoReCa – w jednym miejscu łączy kilkuset dostawców i dystrybutorów, kilkanaście tysięcy odbiorców i kilka tysięcy produktów. Oferuje użytkownikom możliwość składania zamówień lub zapytań ofertowych w jednym miejscu. Dzięki temu zarejestrowani w serwisie dostawcy otrzymują dokładnie sprecyzowane wymagania klienta, co pozwala im na szybką reakcję i przesłanie odpowiedniej oferty. Rozwiązanie jest w pełni dostępne dla partnerów od 1 września 2015 roku i już zyskało uznanie specjalistów – podczas prestiżowych Międzynarodowych Targów Gastronomii POLAGRA GASTRO 2015, platforma zakupowa horecalink.pl otrzymała tytuł INNOWACJI 2015.
Optymalizacja wydatków
Rozwiązanie pomaga optymalizować wydatki – daje możliwość porównania cen dostawców, udziału w licytacji najniższej ceny danej kategorii produktowej oraz redukcji czasu całego procesu zakupowego – wyeliminowanie czasochłonnych poszukiwań produktu u różnych dostawców. Na platformie będzie można znaleźć funkcje dokonania zakupów oraz przygotowania listy zakupowej, co pomoże lepiej planować wydatki związane z procesami zakupowymi.
Przejrzysty system oceny wierzytelności dostawcy
Platforma jest otwarta dla wszystkich firm z branży HoReCa, dlatego każdorazowa prośba o wycenę oznacza całą listę odpowiedzi dystrybutorów, w których właściciel danej restauracji czy hotelu znajdzie odpowiednią do swojego budżetu ofertę. Dodatkowo, w wyborze sprzedawcy i towaru pomaga system Ratings&Reviews, czyli możliwość oceny poszczególnych usług i produktów przez innych użytkowników platformy. Ta funkcjonalność pomoże zwiększyć bezpieczeństwo biznesu poprzez natychmiastową ocenę wierzytelności dostawcy.
Lepsze zarządzanie zaopatrzeniem
Najnowsza platforma stworzona przez BiznesLink Co. to także innowacyjne rozwiązania wspierające sprzedaż i efektywne prowadzenie firmy. Zarejestrowani w systemie przedsiębiorcy mogą kontrolować swoje wydatki i ilość zakupionego towaru na specjalnym profilu. Jednym z oferowanych przez Horecalink.pl narzędzi są automatycznie generowane statystyki finansowe i produktowe, które w przejrzysty sposób informują o stanie zamówionych towarów. Dodatkowo do dyspozycji użytkowników jest także moduł analizy zakupowej, który dostarcza informacji na temat ilości i wartości wyników poszczególnych aukcji oraz ofert w ramach napływających zapytań. Takie narzędzie pozwala w prosty sposób porównywać uzyskane efekty i planować kolejne działania.
– Dzięki Horecalink.pl kupujący może w wygodny sposób sprawdzić ofertę kilku tysięcy produktów, porównać ich ceny i dostępność u kilkuset dystrybutorów i dostawców a następnie dokonać zakupu bez konieczności wyszukiwania i przeglądania wielu stron internetowych, wysyłania zapytań i wykonywania wielu rozmów telefonicznych – mówi Cezary Jeznach, E-commerce Manager z Horecalink.pl. – Sprzedający z drugiej strony otrzymuje wygodne i efektywne narzędzia, które pozwalają zaprezentować ofertę produktową, umożliwiając odpowiednie jej sprofilowanie z uwzględnieniem wielu aspektów sprzedażowych i logistycznych (cena, dostępność, koszty i warunki dostawy, minima logistyczne, itd.) – dodaje.
Ponadto Horecalink.pl oferuje kupującym: profesjonalne doradztwo, kompleksową obsługę sprzedażową i wsparcie logistyczne od momentu złożenia zamówienia po dostawę; dostęp do bardzo szerokiej oferty produktów oraz usług dedykowanych dla rynku HoReCa; efektywny serwis na najwyższym poziomie czyniąc proces dokonywania zakupów maksymalnie prostym i efektywnym.
Dla sprzedających Horecalink.pl to: dostęp do kilku tysięcy aktywnych klientów i gwarancja, że pozyskanie i obsługa zamówień jest dużo bardziej efektywna i mniej kosztowna w porównaniu do tradycyjnych sposobów sprzedaży.
Szansa na dotarcie do nowej, szerokiej grupy klientów
Horecalink.pl – to jedna z firm Grupy BizesLink.Co, założona w 2015 roku. Jest to pierwsza w Polsce platforma e-commerce oparta na modelu B2B, umożliwiająca dokonywanie zakupów oraz sprzedawanie produktów w branży HoReCa. Skierowana jest zarówno dla Sprzedających – dystrybutorów, producentów, detalistów jak i Kupujących – restauracji, firm cateringowych, hoteli, kawiarni, cukierni, punktów gastronomicznych, pubów i wielu innych. Firmę tworzą profesjonaliści, którzy posiadają wieloletnie doświadczenie w biznesie oraz w procesach zakupowych w segmencie gastronomicznym na polskim rynku.
Możliwość dostępu do kilku tysięcy restauracji i hoteli w jednym miejscu, organizowania akcji specjalnych i promocji, a także przygotowania dostosowanych do oczekiwań odbiorców komunikatów i ofert handlowych daje szerokie pole do rozwoju biznesu. Poprzez dynamiczny rozwój, horecalink.pl ma szansę stać się najefektywniejszym kanałem sprzedaży dla gastronomii w Polsce.
fot. pixabay.com