Wśród pozostałych uczestników Serii A znaleźli się doświadczeni aniołowie biznesu, między innymi Andrey Kushing (CEO Miro), Nicolas Dessaigne (były CEO Algolia oraz partner w grupie YC), Roman Schumacher (CPO w Personio), Brian Croft (były CPO w Pendo) oraz Emmanuel Schalit (były CEO Dashlane).
Podczas gdy nasza praca i życie codzienne przenoszą się głębiej do sieci, aplikacje, stają się coraz trudniejsze w obsłudze, a współczesne rozwiązania oferowanej pomocy i wsparcia nie wystarczają, by pomóc użytkownikom je zrozumieć i w pełni wykorzystać. Firmy, które oferują swoje produkty w sieci często opierają się tylko na długich, mało przejrzystych artykułach w help center lub botach. To przekłada się na milionowe straty, liczone w rezygnujących użytkownikach i zmarnowanym czasie.
Założyciel Stonly, Alexis Fogel, miał okazję przekonać się, jak istotne zmiany potrzebne są w obecnie dostępnych rozwiązaniach. W ciągu swojej kariery obserwował to z perspektywy założyciela, CPO oraz lidera zespołu obsługi klienta. Dostrzegł, że użytkownicy zdecydowanie preferują by onboarding i rozwiązywanie problemów działały samoobsługowo, bez konieczności kontaktu z działem supportu, ale frustruje ich niska jakość narzędzi. Z rozmów z liderami w obszarach obsługi klienta, rozwoju produktu i szkoleń pracowników, Fogel zrozumiał, że nie jest osamotniony w swoich obserwacjach – inni także borykają się z podobnymi wyzwaniami.
Firmy zaczynają dostrzegać potrzebę ulepszenia swojego supportu, dzięki czemu Stonly w 2021 roku urosło aż pięciokrotnie. Z platformy korzysta już ponad 20 tysięcy firm, w tym marki takie jak Calendly, Bitpanda, Telus, Univision, Backmarket, Gorgias i UCLA. Tak szybkie zaadaptowanie się rozwiązania oferowanego przez Stonly na rynku potwierdza, że zarówno tradycyjne przedsiębiorstwa jak i firmy technologiczne mają problem ze wsparciem klientów i pracowników w czasach, kiedy dostęp do spersonalizowanych zasobów wiedzy staje się koniecznością. Fogel podkreśla, że „Już zbyt długo firmy musiały wybierać między rozwiązaniami, takimi jak mało pomocne boty lub przerośnięte bazy wiedzy. Użytkownicy i pracownicy przedzierają się przez nie tylko po to, by na końcu i tak uzyskać mało satysfakcjonujące odpowiedzi. Zamiast tego, Stonly daje firmom możliwość dostosowania treści do różnych sytuacji i dostarczania ich na podstawie kontekstu użytkownika. W ten sposób Stonly rozwiązuje problemy klientów, przekazując im właściwe instrukcje we właściwym czasie.”
Dzięki rozwiązaniu klienci mogą tworzyć przewodniki dotyczące swoich produktów, a ich użytkownicy mają dostęp do pomocy dokładnie wtedy, kiedy jej potrzebują i są w stanie samodzielnie rozwiązywać pojawiające się problemy. Główną innowację stanowi możliwość tworzenia interaktywnych przewodników, które automatycznie dostosowują kolejne kroki na podstawie wyborów użytkownika. Przewodniki tworzone za pomocą Stonly, można publikować i dodawać do swojej strony bez udziału programistów i znajomości kodu. Stonly oferuje szablony, które pozwalają tworzyć ankiety NPS, formularze kontaktowe, interaktywny knowledge base. Treści mogą być udostępnianie w formie widgetów, hotspotów, tooltipów i banerów targetowanych na podstawie danych i zachowań użytkowników. To zapewnia firmom szeroki wachlarz samoobsługowych narzędzi.
Co więcej, Stonly dodaje właśnie do swojej oferty zestaw nowych funkcji służących do wdrażania nowych użytkowników. Onboarding dopasowuje się do celów użytkownika, a checklisty sprawiają, że w łatwy sposób można śledzić postępy i wykonywać kolejne zadania.
Dodanie nowych funkcji do interaktywnej platformy Stonly pozwoli firmom oferującym swoje produkty i usługi w sieci, zarządzać całym procesem onboardingu, aktywacji i szkolenia użytkowników oraz pracowników za pomocą jednego narzędzia. Fogel komentuje: „Nie jesteś w stanie efektywnie przekazywać wiedzy jeśli wysyłasz wszystkim ten sam artykuł. Edukacja wymaga progresywnego podejścia, dostosowanego do tego kiedy i jak ludzie chcą się uczyć. Dzięki Stonly można zintegrować całą wiedzę potrzebną do obsługi aplikacji lub produktu i wyświetlać ją wtedy kiedy jest potrzebna”.
By zrealizować tę wizję, firma zamierza zatrudnić ponad 100 osób oraz wzmocnić zespół menedżerski. Stonly ma swoje biura w Polsce, Francji i Stanach Zjednoczonych.