Startupowy skok na głęboką wodę – bezpłatny webinar o ekspansji zagranicznej

Dodane:

MamStartup logo Mam Startup

Startupowy skok na głęboką wodę – bezpłatny webinar o ekspansji zagranicznej

Udostępnij:

Już w środę 30 marca odbędzie się darmowy webinar WhitePress® dla wszystkich, którzy planują wyjście z działaniami biznesowymi za granicę lub są w trakcie tego procesu.

Czy to się opłaca? Od czego zacząć ekspansję zagraniczną firmy? Jak ocenić ryzyko? Jeśli zadajesz sobie te pytania, zapisz się na bezpłatny webinar „Wprowadź swój startup na zagraniczne rynki”. O najważniejszych elementach rozwoju międzynarodowego biznesu opowie Przemysław Suchanek, New Business Manager – International Market w WhitePress®.

Na co dzień pomaga klientom: startupom, e-commercom i markom w efektywnym przygotowaniu modelu biznesowego do działań międzynarodowych, budowaniu widoczności i rozpoznawalności brandu oraz uruchamianiu procesów sprzedażowych na odmiennych od rodzimego rynkach.

Szkolenie online eksperta Akademii WhitePress® dostarczy zainteresowanym cennych wskazówek i ciekawych case studies.

Start webinaru o 11.00. Przemek podpowie:

  • od czego zacząć planowanie ekspansji na nowe rynki i jak ocenić skalowalność biznesu,
  • jak przeprowadzić research, analizę i wybrać rynki do ekspansji,
  • jak przygotować realny budżet,
  • jak przekształcić start up w międzynarodowy biznes (na przykładzie WhitePress),
  • jak rozpocząć budowanie widoczności biznesu na nowych rynkach i wystartować z marketingiem w innych realiach rynkowych,
  • jakich działań unikać, na co zwracać szczególną uwagę,
  • jakie są kluczowe elementy marketingu w skali international.

Międzynarodowy team WhitePress® zebrał w tym zakresie ogromne doświadczenie. W 2019 firma otworzyła się na pierwsze zagraniczne rynki – Czechy, Słowację, Węgry i Rumunię. To pozwoliło wypracować sprawny proces ekspansji i w konsekwencji sukcesywnie wprowadzać platformę do kolejnych krajów. W ciągu zaledwie 3 lat WhitePress® zbudował swoją pozycję aż w 21 państwach – działa już niemal w całej Europie, rozwija także spółki w Turcji i w Brazylii.

Jak to możliwie? Zapisz się na szkolenie i przekonaj się, jak skutecznie wprowadzić markę na zagraniczny rynek.

 

Artykuł powstał we współpracy z WhitePress