Czy to się opłaca? Od czego zacząć ekspansję zagraniczną firmy? Jak ocenić ryzyko? Jeśli zadajesz sobie te pytania, zapisz się na bezpłatny webinar „Wprowadź swój startup na zagraniczne rynki”. O najważniejszych elementach rozwoju międzynarodowego biznesu opowie Przemysław Suchanek, New Business Manager – International Market w WhitePress®.
Na co dzień pomaga klientom: startupom, e-commercom i markom w efektywnym przygotowaniu modelu biznesowego do działań międzynarodowych, budowaniu widoczności i rozpoznawalności brandu oraz uruchamianiu procesów sprzedażowych na odmiennych od rodzimego rynkach.
Szkolenie online eksperta Akademii WhitePress® dostarczy zainteresowanym cennych wskazówek i ciekawych case studies.
Start webinaru o 11.00. Przemek podpowie:
- od czego zacząć planowanie ekspansji na nowe rynki i jak ocenić skalowalność biznesu,
- jak przeprowadzić research, analizę i wybrać rynki do ekspansji,
- jak przygotować realny budżet,
- jak przekształcić start up w międzynarodowy biznes (na przykładzie WhitePress),
- jak rozpocząć budowanie widoczności biznesu na nowych rynkach i wystartować z marketingiem w innych realiach rynkowych,
- jakich działań unikać, na co zwracać szczególną uwagę,
- jakie są kluczowe elementy marketingu w skali international.
Międzynarodowy team WhitePress® zebrał w tym zakresie ogromne doświadczenie. W 2019 firma otworzyła się na pierwsze zagraniczne rynki – Czechy, Słowację, Węgry i Rumunię. To pozwoliło wypracować sprawny proces ekspansji i w konsekwencji sukcesywnie wprowadzać platformę do kolejnych krajów. W ciągu zaledwie 3 lat WhitePress® zbudował swoją pozycję aż w 21 państwach – działa już niemal w całej Europie, rozwija także spółki w Turcji i w Brazylii.
Jak to możliwie? Zapisz się na szkolenie i przekonaj się, jak skutecznie wprowadzić markę na zagraniczny rynek.
Artykuł powstał we współpracy z WhitePress