Platforma Quantee jest nowoczesnym rozwiązaniem dla firm ubezpieczeniowych wspierającym kompleksowo proces taryfikacji. Narzędzie umożliwia użytkownikom wykorzystywanie zarówno metod tradycyjnych, jak i innowacyjnych technik uczenia maszynowego oraz sieci neuronowych. Rozwiązanie zostało zauważone i docenione podczas jednej z największych konferencji branży Insurtech Insights Europe, która odbyła się kilka dni temu w Londynie.
Deloitte będzie uczestniczyć we wdrożeniach platformy Quantee, oferując m.in. wsparcie aktuarialne w procesie doskonalenia taryf. Eksperci firmy doradczej będą także zaangażowani w procesy integracji oprogramowania z systemami klientów oraz projektowanie nowych funkcjonalności narzędzia.
– Bliska współpraca z innowacyjnymi parterami technologicznymi jest jednym z naszych kluczowych priorytetów. Podpisana właśnie umowa z Quantee jest jedynie przypieczętowaniem naszej relacji budowanej od wielu miesięcy. Wierzymy, że połączenie doświadczenia i kompetencji aktuarialnech oraz technologicznych Deloitte z doskonałym narzędziem, oraz unikalną propozycją wartości Quantee to przepis na sukces – mówi Adam Pasternak -Winiarski, dyrektor w dziale usług aktuarialnych i ubezpieczeniowych, Deloitte Polska.
Platforma Quantee wpisuje się w trend transformacji technologicznej w ubezpieczeniach. Trend zapoczątkowany kilka lat temu i niezwykle zdynamizowany w okresie pandemii. Jednym z obszarów, który w największym stopniu korzysta z cyfrowej rewolucji jest właśnie taryfikacja głównych linii biznesowych, m.in. ubezpieczeń komunikacyjnych, mieszkaniowych czy zdrowotnych. Głównym nurtem tego trendu jest wdrożenie bardziej dynamicznego i spersonalizowanego podejścia do taryfikacji.
– Partnerstwo z Deloitte jest naturalnym krokiem w ramach konsekwentnie budowanej strategii rozwoju Quantee. Jesteśmy przekonani, że współpraca z partnerem o takiej renomie i kompetencjach jak Deloitte pozwoli po pierwsze na sprawną obsługę rosnącego zainteresowania wdrożeniami platformy Quantee, a po drugie pozwoli na przyspieszenie ekspansji na rynkach zagranicznych – podsumowuje Mateusz Gintrowski, Co-founder Quantee.