– home.pl od dłuższego czasu stawia na produkty i usługi skierowane do szerokiego grona polskich przedsiębiorców, nie zamyka się tylko na ofertę okołohostingową. Rozpoczęcie współpracy z Wizyta.pl było jednoznacznym wyborem. System rezerwacji trafia do konkretnej, zdefiniowanej, aczkolwiek trudnej grupy klientów. Właśnie oni stanowią dla nas największe wyzwanie – mówi Alicja Racka, kierownik produktu Wizyta.pl w firmie home.pl.
System Wizyta jest dedykowany wszystkim firmom, które wymagają od swoich klientów dokonania rezerwacji przed wykonaniem usługi. Mogą z niego korzystać choćby właściciele gabinetów kosmetycznych, lekarskich, fryzjerskich czy klubów sportowych. Polega on na zarządzaniu rezerwacjami i wizytami na stronie internetowej przedsiębiorcy.
Jakie korzyści system daje jego klientom? Przede wszystkim nie muszą dzwonić do usługodawcy, ani osobiście stawić się na miejscu, żeby dokonać rezerwacji. Mogą to zrobić przez internet, o dowolnej porze i w dowolnym miejscu. Dodatkowo widoczny dla klienta system rezerwacyjny, który znajduje się na stronie internetowej przedsiębiorcy, pozwala na obejrzenie zajętych już terminów. Dzięki systemowi Wizyta przedsiębiorcy mogą z kolei dużo łatwiej i szybciej zarządzać czasem pracy poszczególnych pracowników. Poza tym wykorzystują internet do budowania relacji oraz komunikacji z klientami. Mają pewność, że klienci nie będą dzwonili i odwoływali lub zmieniali termin rezerwacji, ponieważ mogą to zrobić online.
fot. pixabay.com