Czym jest Wasz projekt?
.BespokeChat to zespół do obsługi klientów czat. Zajmujemy się outsourcingiem wsparcia sprzedaży i pozyskiwania leadów .BespokeChat sprawia, że osoby, które wcześniej przeglądały stronę i nie wchodziły w interakcje z firmą dzięki naszym konsultantom przestają być anonimowe. Dajemy możliwość nawiązania relacji z tymi klientami. Ma to realny wpływ na zwiększenie wskaźników sprzedaży.
Jaki problem rozwiązujecie?
Obsługa czat w imieniu klienta 12h na dobę 7 dni w tygodniu nastawiona na realizację konkretnych celów – pozyskanie leadów / wsparcie procesu sprzedaży itp.
Do kogo kierujecie swój projekt?
Firmy posiadające znaczący ruch klientów na stronie chcące pozyskać z niego dodatkowe leady sprzedażowe.
Kto stoi za projektem?
Przeszkolony zespół operatorów po stronie .BespokeChat pozwala na wchodzenie w spersonalizowane relacje z klientem przeglądającym stronę partnera, budowanie rozmów opartych o jego potrzeby i poszukiwane na stronie informacje. Projekt prowadzi Paweł Antkowiak – wcześniej CEO TOKEO.pl
Na jakim etapie jest projekt? Jakie macie obecnie wyniki?
Projekt posiada pierwszych płacących klientów.
Jakie są plany rozwoju?
Zapewnienie kompetentnych zespołów obsługi czat w modelu outsourcingowym dla różnego typu biznesów z różnymi potrzebami.