W ramach realizowanego wdrożenia komunikacja z klientami na stacjach paliw ORLEN prowadzona jest z interaktywnymi wideoasystentami. W ich rolę wcielają się znani sportowcy, Justyna Święty – Ersetic – lekkoatletka oraz Mikołaj „Miko” Marczyk – kierowca rajdowy. Klient po zeskanowaniu QR kodu, umieszczonego m. in. przy kasach, na lustrach, w przestrzeni Stop Cafe (przy ekspresach do kawy, na stojakach, na stolikach), jest automatycznie przekierowany na stronę www.mikroflota.orlen.pl.
Wideobot dostosuje treść do potrzeb klientów
Interaktywny wideobot jest inteligentną aplikacją, która w automatyczny sposób dopasowuje treści wideo do potrzeb klientów stacji paliw, usprawniając proces aplikacyjny do programu MIKROFLOTA. Dzięki interakcji z botem klient zyskuje m.in. informacje o korzyściach wynikających z uczestnictwa w programie MIKROFLOTA oraz wsparcie w prawidłowym wypełnieniu formularza kontaktowego.
Wykorzystanie formatu interaktywnego wideo do komunikacji z klientami stacji paliw ORLEN jest nowoczesnym kanałem marketingowym i biznesowym, umożliwiającym łatwiejsze i szybsze dotarcie do odbiorców treści.
Program ORLEN Skylight Accelerator działa już prawie rok. W tym czasie zrealizowano cztery rundy naboru, w ramach których wpłynęło około 260 aplikacji od startupów z Polski i zagranicy. Spółki miały możliwość odpowiedzenia na prawie 70 wyzwań technologicznych w takich obszarach jak sprzedaż detaliczna, logistyka, sprzedaż petrochemiczna czy energetyka. W wyniku oceny nadesłanych zgłoszeń, PKN ORLEN zdecydował się na uruchomienie 14 wdrożeń pilotażowych.
MIKROFLOTA
Program MIKROFLOTA skierowany jest głównie do mikroprzedsiębiorstw. Umożliwia bezgotówkowe płatności za paliwo oraz produkty i usługi. Rozwiązanie oferuje także płatności mobilne w aplikacji mFLOTA oraz zbiorcze fakturowanie. Limit zakupowy wynosi 9 tys. zł.