Czym jest Wasz projekt?
Na ten moment – aplikacją mobilną, która po uzupełnieniu zawiera wszystkie informacje związane z wydarzeniem. Dostęp do własnej agendy, opisów prelegentów czy wypełnienie ankiety jest zawsze możliwe w 4 kliknięciach. Wszystko administrowane z panelu www, gdzie każda wprowadzona treść momentalnie pokazuje się w aplikacji mobilnej.
Jaki problem rozwiązujecie?
Newsletter, smsy, www, kanały social media i ulotki: to tylko część z kanałów informacyjnych podczas np. konferencji. My przenosimy to w jedno miejsce, do aplikacji mobilnej – dzięki czemu uczestnik jest zawsze pewny, że ma dostęp do najświeższych informacji, i co najważniejsze – zawsze pod ręką. Za pomocą rozbudowanego networkingu pozbywamy się losowości podczas jakże ważnych spotkań czy rozmów biznesowych. Napisanie ogłoszenia na ogólnym forum, jak również zaproszenie innego uczestnika konferencji nie jest już problemem. Meeting App pozwala wykonać pierwszy krok i skupic się na konkretnej rozmowie, a nie szukaniu rozmówcy.
Do kogo kierujecie swój projekt?
Organizatorzy wszelakich konferencji, event’ów, festiwali jak i szkoleń czy innych wydarzeń o wysokiej potrzebie dostarczania aktualnych informacji i stałej aktualizacji agendy.
Kto stoi za projektem?
Kilkuosobowy zespół profesjonalistów, którzy znają potrzeby swoich klientów i wiedzą, że ich zadowolenie to podstawowa waluta w dzisiejszym biznesie.
Na jakim etapie jest projekt? Jakie macie obecnie wyniki?
Projekt jest w zaawansowanym stadium. Poprzez podanie adresu e-mail każdy może założyć swoją aplikację konferencyjną, która kilka minut później może zagościć w telefonie uczestników wydarzenia. Aktualnie posiadamy kilkudziesięciu klientów B2B, m.in. Coca-Cola, Shell, IDG, Harvard Business Review czy Reebok. Dostarczamy nasz produkt na wszystkich kontynentach (oprócz Antarktydy), w kilkunastu krajach. Rok 2015 zakończył się 370% wzrostem sprzedaży i głównym celem na rok 2016 jest utrzymanie tego tempa wzrostu.
Jakie są plany rozwoju?
Stworzenie nowej oferty, bazującej na potrzebach naszych klientów, dzięki czemu aplikacja konferencyjna będzie w zasięgu mniejszych wydarzeń. Skalowanie produktu poprzez dotarcie do rynków nieanglojęzycznych oraz przede wszystkim znalezieniu inwestora, który pomoże stworzyć z Meeting Appliation rozpoznawalną, globalną markę.